關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月28日 星期五

自然良坊「醒目藍莓」及「天然鈣」試食邀請

多謝自然良坊邀請試食!
 
今次係天然鈣同醒目藍莓!
 
先講天然鈣!味道真係食完都覺好味~
 
好重奶味!入口就溶化!
 
雖然話三歲前唔好直接食!但我會分開一半比Anki食~
 
Anki係勁鍾意食!所以呢隻我會keep住買!
 
 
 

 


 
 
 
「天然鈣」:  (especially for兒童)
★增強牙齒及骨骼健康
★強化體質,激發孩子體能發展
新西蘭製造 ,至純奶源
純食物配方,毋須擔心負作用
不燥熱,特別適合幼嫩、敏感腸胃
美味健康,代替零食



另一隻係藍莓!我知道對眼睛好好!
 
原來仲有抗老幫助!而呢隻係膠囊裝!
 
而說明教將粉未倒出來,我放落麥皮上比Anki食~
 
我自己食左兩星期感覺良好!對眼無咁攰!
 
 
 
 

「醒目藍莓」(一家大細都適合)
 
 
補眼、活腦、強心血管、抗老
★每日1粒,極速舒緩眼澀、乾、矇
100倍濃縮花青素,高效成份活腦益智
不含糖份,純食物配方,可長期服用
 
有關「自然良坊」:
★十多年深受港人熱捧,萬寧獨家發售
★優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保證
★榮膺「香港品牌」得主
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口)
Facebook www.facebook.com/NaturalSquare
微博
www.weibo.com/naturalsquare
 網站 www.naturalsquare.com.hk/
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb


沒有留言: