關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月7日 星期五

鄧生生日快樂!

今年,鄧生生日因正日佢要上堂,
 
又要就我學車!都無咩心情去邊度慶祝!
 
而今年同鄧生好朋友一齊食個生日飯!
 
去左藍地嘅餐廳,三年前Anki未出世老公生日我地都去呢間!
 
真係好味!
 
而家買衫最緊要可以同女兒襯埋一套!
 
佢朋友一見我地就話使唔使咁襯呀!
 


 
 
 吹立燭永遠都係小朋友的任務!
 
 

 
而正日因佢要好夜返,我地早一日就整蛋糕送比爸爸~
 
今次之後我整野就好似咩都關佢事!
 
我一路睇youtube,一路整!
 
Anki又一齊整有文有路架!





 
最後老公好開心!不過好睇唔好食呢!!!
 
係好失敗!!
 
不過我分蛋糕時!Anki見我分比爸爸先~
 
佢之後將自己隻碟推前示意我比佢!
 
個樣真係好唔執輸咁!而家對住佢,佢好真~
 
好可愛仲好氹得人開心!我時時都玩佢!!

 
老實啦!鄧生由何時開始你個頭要咁MK!
 
老公,生日快樂!我只要你健健康康!陪我們一起就足夠了!
 
當然最緊要仲有工作順利啦!Anki靠哂你架啦!^^
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: