關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月25日 星期二

E媽湊的Anki 29M

Anki 呢個月人仔都幾懂人性!
 
而且肯跟E媽同三舅父!
 
咁佢地又真係比左幾多心機錫佢先至咁!
 
而呢日咁岩E媽仲放緊暑假!我就可以自己出去攞車牌!
 
唔使帶埋Anki出去!果日出去都要排隊,
 
都有爸爸同媽媽揹住BB黎!腰都斷!
 
感恩有E媽咋!!!
 
E媽呢 日係咁同Anki影相!第一張相係上次媽咪學車E媽又幫手湊!
 
E媽錄左片又叫Anki講野whatspp我!
 
把聲好嗲!終於咩叫暈!唔怪得男仔受唔到女仔嘅軟功啦!
 
知媽咪返黎會買麥當奴洗定手仔等食個樣!
 
一攞薯條出黎就話要茄汁!老豆教架~
 

 
睇返D相真係笑左!E媽呢日都幾辛苦!佢話無停過!

 
仲開啦遊戲機佢玩!


29個月人仔,呢個月更有主見!
 
要自己行!有次我入房打blog,出返黎佢自己執哂玩具,
 
收書!熄電視熄燈!仲訓埋!我真係眼都濕埋!
 
而我知道佢係自己拉凳關燈!所以之後都叫佢唔好再咁做!
 
愛上返PG,有次無啦啦唱一 首唔係巧虎嘅歌!
 
我同老公估估下,聽得最清楚係(吃吃點心精神好!
 
我們一起唱唱歌!)
 
我之後問返MISS,真係點心歌!
 
呢個月有次問佢朋友仔叫咩名!
 
佢係叫三個字!但幫人改姓鄧囉!人地姓陳架!
 
見舅父女朋友都要人姓彭!
 
呢個月比上個月乖巧了!肯飲水!
 
而食飯都係咁勞氣!成日要人餵!
 
呢個月高了!去到90CM!但上磅都係我果24磅!
 
所以我真係唔狠心唔餵佢!

 
而呢個月我將佢留長D陰!因成日剪真係好煩!
 
留長D,希望會靚女D!^^


沒有留言: