關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月9日 星期一

半歲生日的Anki!!!

以前我最期待星期一打返上一周嘅blog,

現在我真係好無心機好無心機同動力去打~

以前我會將所以打埋一齊,現在都唔會啦~

要習慣呢個blog,習慣佢D相好細張~

習慣佢D制好9唔搭八~習慣同好難搵D blog友D野來睇~

習慣無左好多blog友~習慣真係只用來記載,

而唔再係分享的感覺~~

仲有好多加十萬個唔鐘意~~對yahoo有分手而又唔捨得的感覺~

好啦~打返D開心野~~

我個寶貝女已經半歲啦!不經不覺做左媽媽半年~

我感謝主,給我一個又一個開心的日子~

有了Anki自己會好緊張自己身體~

比以前緊張左好多~~怕死左~~講真~~

覺得自己好重要~因為anki佢會好需要我~~

好多第一次我都好感動~~

原本好感性的情感変得更加感性~~~

睇戲睇到親性戲會不禁喊左~~

由其講生仔果D戲都會好肉緊同流眼淚~

但睇親無記D生仔戲就想爆粗~~~

邊有可能咁咁咁咁囉~XDDD生仔唔會係咁架~~

好啦~做人媽媽就係咁~咩都唔再重要~

最重要就係自己的兒女~~~

呢日我們帶左可愛嘅Anki出遊~

去左影飛機~呢個主意唔錯~不過一去到~~

哂到CC下~~可憐ANKI陪我們哂~~

我見有好多BB都係咁~我想,如果天氣冷D~

可以行返去中間影會靚好多~~

好多都影一陣就返上車了~太哂了~

原本諗住影個半鐘~~我們半個鐘上返車~~

同Anki換衫~~


影左好多張鍚鍚相~~呢張最滿意~




睇返呢張老公抱到Anki好似跑緊咁~就想笑~XDD

Anki真係好可愛~~







Anki全日都無笑架~係好小~~



之後換返衫見仲有時間,係酒店公園影下相~~
因為我們book了5:30 食buffet,我好鐘意佢呢度D長腳蟹~
一整就食得~唔使剪~~又粗又鮮甜~~
甜品都好OK,又可以同公仔影相~~
所以我真係幾鐘意呢度食~~HEHE~
呢張好似玩緊捉老鼠







最開心同美妮影相~
因為我成日張Anki打扮完都覺佢像美妮~
唔打扮時係小新~~XDDD

呢日,午餐我整了香蕉冬瓜糊仔~
呢兩日佢D POO POO都好硬~

今日未出街都係好硬~~
佢原來係我剛入坐時已經便左~
我只聽到一下嗯嗯~~無諗佢便了~
可憐佢到八點上車換片我先知~
佢咁都訓到先好野~又唔喊~~

當佢訓了時~隻狗做動作話好失望無得同BB影相~
之後我話不如我同你影下~佢就好開心話影相~
其實要氹人開心,佢地真係做到~~佢最慘,
係咁比小朋友追住來扯佢條尾~

訓醒啦~~又同米妮影相~
呢張三個都望住~~影得最好~

我成日都想帶呢個頭飾~
今日終於帶到~一於同呀囡豆扮米妮~~

唔知點解要擁鼻~~
爸爸都肯帶一份~


我想過唔好比佢知公主呢樣野~

不過自己又忍不住迫佢知~




回到家,攞今日一早買定的蛋糕~

我無耐先知,美心出了加菲蛋糕~好開心呀~

我最愛的加菲~~半歲生日食呢個~

張相可以影到佢用佢隻小手指吉左一舊蛋糕出來~XDD

係呀~今個月都係搵你笨無得食架~

講返呢個蛋糕~我初時可能覺得唔好食~

因為剛食到好飽,仲食左好多甜品~

到第二日我食,原來都幾好味~


無得食唔好咁啦~媽咪錫返~



凱蕎要健康長大~~快樂無憂~





 

沒有留言: