關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年1月8日 星期五

12月 等待幼稚園的心情

12月都過去了!今日都2016年了!
 
呢一年過得平淡但幸福!我感謝主給我們一家安穩!
 
我希望世界和平!人人有安定的地方居住!
 
祝福大家2016年過的平安幸福!
 
12月真係好似坐過山車咁心情又起又落!
 
因我總共帶Anki去9間幼稚園面試!
 
由12月頭收到一間心儀次選嘅學校收了!
 
個心都仲期待希望!之後4封後備生,再一封取錄,
 
但因次選收了,呢間都唔會讀!
 
最後元朗4大學校有2間後備,淨下兩間未出結果時,
 
而這兩間都係最後兩間了!
 
個心已經想好入讀次選學校!因咁多人爭,
 
一定無我份!而次選嘅幼稚園就近我家,
 
我可以自己駕車接送Anki,就係呢個時候,
 
包包媽話其中一間有結果!
 
當時係凌晨十二點!我如常對号碼!
 
顯示取錄兩個字!我真係叫了出來!
 
心儀其中一間!最心儀過兩天才公報,但已經定哂!
 
因曾經有人同我講過,呢間學校唔使諗架啦!要識人先入到架!
 
原本令我覺得幼稚園好黑暗!原來都有公平的一面!
 
之後當然放鬆哂!但當最後一間公報果日,我又係訓唔著!
 
我仲同自己講讀唔到呢間都有好好學校,唔緊要啦!
 
老公一到十二時就對結果,我女兒個号碼出現在取錄名單!
 
fu 緊 mask嘅我大叫左出來!真係好似對左9次六合彩咁!
 
就係呢個時候我同老公竟然諗選擇邊間好!一間聽聞係谷的幼稚園,
 
一間係happy school,最後我都係揀返交通方便的一間!
 
反正我都係大抽獎,入到其中一間已經係最大的恩賜!
 
而呢個月我真係無一晚訓得好!過三年又要面對大抽獎!
 
真心覺得好累!係我做人太緊張吧!
 
現在希望Anki係幼稚園唔好比人蝦!又過得開心啦!
 
12月老公還有兩天假,老公都用來陪Anki入迪仕尼玩!
 
真係好爸爸!
 









 
一直都好想帶Anki搭叮叮!不過我又偏偏選擇星期日!
 
真係好多人,無謂同人迫之下周邊影下相算了!


 
我記得以前我會時常攞住大機同Anki影相!
 
現在除了上興趣班外,還好喜歡同Anki的好朋友玩!
 
所以好小兩公婆帶Anki影下相!今日同Anki影相感覺佢真係好大個!
 
當中好唔捨得係昨天佢還是時常嚷著喊著抱抱的她!
 
今日好像少女般擺pose比我影相!再過多點時間!
 
應該我要放手時候!原來女兒真正屬於我的時間係好短的!



 
凱蕎在我眼中真係最好的!
 
但我都會時常咆哮佢!有時會好怕佢唔再愛我!
 
希望佢明白我的出發點係對佢好!

 
上次小病後今日又小病!好彩睇一次醫生藥到病除

 
開始真係買D野裝飾家裡!
 
今年買了好多掛上樹上!
 
Anki大個女幫手,跑來跑去掛上去!



 
第二日見到舞室的聖誕機真係好美!
 
之前見過細細棵都近一千!靚都唔敢下手買回家!

 
見包包踩iimo咁叻!就想帶Anki練習下!
 
不過剛有D成績就比小狗嚇到趺了落地下!
 
自此我每次見到小狗都話好可愛,
 
但都克服唔到我家附近的狗!

 
閒時會去表哥家玩!我就會欣賞姑拉的le creuset,
 
有好好好多LC係度!不過真係用得哂?XD


 
Anki玩到唔返屋企!我只好返去煮定飯等佢!

 
又迪仕尼日!真係入到幾悶!
 
但對於小朋友來說有朋友仔陪更加興奮!

 
呢日恩恩同爸爸媽媽入園影靚相!之後我入去一齊玩!

 
兩姊妹一見面就好開心!Anki最喜歡恩恩!





 
買了V仔之後,成日都開機整!
 
呢部機真係好方便!而且岩哂我唔多人嘅家庭!

 
12月,Anki第一次表演!我同老公都好期待!
 
Anki其實都幾叻!佢記舞步係好叻!
 
當初都係我喜歡所以帶佢學!今日後佢話比我知!
 
我好喜歡表演!所以好彩當初揀呢間學院!
 
希望佢對跳舞熱誠不變啦!






 
Anki 喜歡跳舞原因有另一個!係好喜歡化妝^^

 
而今年我都買返佢喜歡的聖誕禮物比佢!

 
今個月還有十二月之星!
 
媽咪都一起來慶祝!



 

 
 
38小朋友又聚了!雖然又小左人!
 
但我地幾個媽媽係唔會變了!一定會一有時間就要聚了!
 
但係,Anki見親38BB都會喊,唔同人玩!
 
我都不明白點解!但佢對包包寶品,恩恩heyyo ,姐姐都唔會咁!
 
 
 
好開心don記我Anki,時常拖住佢!




 
無耐,Suki陪到鄧生來就走了!
 
鄧生帶我們去姆明餐廳!




 
好彩姆明嘅兒童餐都算幾好味!
 
Anki都食哂!^^





 
又來開機!整了好多返PG送比老師同同學仔!

 
Anki好細心貼上星星!


 

沒有留言: