關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月14日 星期五

鄧C9考到車牌日

好似年頭老公終於迫左我去考車牌!
 
佢叫左我三年啦!由考筆試到而家都好似好快咁~
 
筆試好順利玩APP啲題都中哂!
 
路試真係令我成個月都好大壓力!
 
好彩6月停左個日文堂!到7月差唔多個個星期都要上堂學車!
 
個個星期老公都係駕院等我!
 
時間長就同Anki周圍去下圖書館!去下TEA!
 
Anki都開始獨立左好多!好多時都無咁痴我,真係好感謝主給我安排!
 
老實講次次出街我都驚到死!而我係有人介紹搵果個呀sir!
 
佢好有交帶好多野都幫我安排好!
 
比我有種依賴!!!同埋我次次都有樣野衰!!!
 
點知開到一半,個sir佢教果個學生時有交通意外!
 
我變左唔同人教!我果時仲好驚!其實都預唔會pass,但都好大壓力!
 
之後都頂硬上啦!無左呀sir後第一堂仲要係模擬考試,
 
果日真係好驚,之後個sir都時時提我!好似有點通左咁!
 
而果條路係最複雜果條路!!咁之後又再上左一個呀sir堂!
 
又好似好啲!個個呀sir都比D貼士我!反而次次唔同人!
 
個膽愈操愈大!最後有個MISS跟我最後果4堂!!
 
呢個miss好似主一早預比我咁!!佢好長氣!
 
但好細心!仲留意到我好多唔岩地方!!
 
而佢係我唔岩地方要做咩,都同我重溫又重溫!!
 
唔係話本身呀sir唔好!而係我份人好有依賴感!!
 
如果我有D人迫下,我就會更上心!!!
 
到考果日MISS再提多幾次!我都不時同自己講我識揸車架~
 
只係反應唔好之麻!今次唔得就算啦!!
 
我上車等呀sir時驚到手都震!呀sir出現啦!
 
佢好似郭俊安果類!又無咩好惡!
 
我好小心,用miss講過嘅野做!!老實!
 
條路好順,miss話無車就好比油行快!!
 
有大半段都係學車前後行!咁我就好有利啦!
 
而我好小心,好小心!我返到去等結果時都諗自己應該唔得!
 
但又諗好似無咩衰喎!!最後miss話pass左!
 
開心到眼濕濕!!而miss都好開心!
 
佢原本好cool,第一次見佢笑!又除左眼鏡!!
 
睇我4萬咁口!
 
而最大榮耀真係歸主!當日我要老公同Anki一齊手拖手祈禱!
 
我想主真係安排好好的路比我!
 
而我同主講唔pass都會明白主覺得我未準備好!
 
最後我真係想都無想過自己pass!!
 
感謝主!
 
 
當日一早book左呢間!呢間我來過好多次!
 
我未結婚前已經鐘意呢度~因都好抵食~
 
而我老公都話唔pass都要食餐好!無想過會係慶祝埋我呢個獎厲!
 
而Anki之前幾次食都唔會點食自助餐D野,
 
今次佢好好胃口!!食食食!!食到尾!!

 
最愛呢間原因佢係主打食蟹腳!!


 
 




 
Anki對爸爸好好架!出去攞cake一路話比爸爸!

 
入返去一手攞舊餅就跑返去比爸爸!
 
我認我呷醋!



 
呢日好感恩呢!!!

沒有留言: