關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年6月7日 星期日

兩歲家庭相! 我和女兒的婚紗相! by NT

我想~無人唔識好好人嘅攝影師NT
 
有睇開佢網誌都覺佢好有熱誠!
 
好正面!我自己有套婚紗!一直都好想唔要又唔捨得!
 
膽粗粗book左 NT 黎一輯婚紗相!
 
原本呢我只係想同女兒影!
 
老公影兩張!但人算不如天算!
 
大好晴天,又比Anki訓到十二點!
 
佢實聽話唔摟計!點知我一同佢影就喊哂口!
 
完全唔會比面我!令原本影兩小時,最後影了三小時!
 
走時都諗無咩靚相!
 
而NT起貨又好快!!
 
講返當日,真係要向NT致敬!
 
當日都好熱!又哂,而佢要靚相都會對住大大個太陽影!
 
媽媽我睇見就辛苦了!
 
Anki仲大喊突喊!
 


 
佢影相仲專用背向住我!我何時激嬲你呀寶貝!


 
 


 
兩星期就收貨,係我影家庭相以來最快最快!!
 
最好笑NT話唔好抱期望!又得閒彈相比我!
 
張張都咁靚,最靚我呢幾張~~
 
到收相時,真係好大驚喜!
 
神之手!我可以講我影家庭相以來影到我女最美係今次~
 
好自然!真係好似仙女咁靚!!多謝你呀!!!

 
我們的第一輯婚紗相就係迪欣湖影!6年過去了!
 
感謝主的祝福!

 
太夢幻吧!!!


 
Anki唔肯同我影!我只好自己痴埋去!好失落!

 
其實真係喊足兩個鍾!但表情好豐富!完全睇唔出呢日佢心情咁差!


 
下面呢張係全輯相最愛!!幾時影都唔知,
 
收相時我心不定讚嘆小小年紀有咁嘅pose





 
下面係我自己影我最滿意!好開心咁!


 
 
 
NT 專頁 :https://www.facebook.com/ntphotos?fref=ts

沒有留言: