關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月18日 星期二

7月尾至8月1日的節目

呢個夏日,一有太陽的weekend都去搵三舅父!!!
 
舅父最鍾意呢個Anki黎搵佢!佢女朋友仲買左架飛機比佢!
 
幸福的小女孩!!不過呢個星期之後佢個E媽又買左隻藍鯨比佢!
 
而呢位小姐放哂D水上玩具去哂舅父度!攪到呀媽我都唔好意思!
 
呢日Anki呀媽我好小心!專買件水上外套佢著!
 
而且又買長袖衫衭換!始終上水後都冷又大風!
 
但呢日好無奈!忘記帶泳衣!好彩帶左幾條短衭仔!
 
不過呢間飛機就佢仲未識欣賞啦!同今日唔算好雀躍!
 


 
呢日Anki係戒片片後去游 水!其實唔完全戒架~
 
一返到舅父屋企就話好急呀!真係好叻女呀!
 
 
 
考牌前一個星期都學得好長時間!所以爸爸都帶Anki去行街!
 
我好感恩佢見到A夢!會叫Anki埋去影相交差!
 
佢仲可以單獨湊Anki!我成日覺一個男人湊B好MAN!
 
雖然佢唔MAN!!

 
8月1日老公要返工!我一早同Anki約朋飲茶!
 
Anki好鐘意佢架!次次見都主動拖佢!
 
行陣街就同E媽去舅父度游水!
 
今次係巴士度Anki訓左教!之後玩佢勁開心!
 
仲一落水就自己郁手郁腳游!!
 
至少佢自己係海上浮下浮下!!呢日遲左!玩左一個鍾咋!!
 
佢都好唔捨得走!




 
個個都話佢好大膽!由細個大都唔怕水!!
 
成日跳水!攪到個個都好驚捉唔住佢!

 
E媽買的古惑水槍

 
今次我終於坐到!但好驚!!
 
只敢係淺水位咋!


 
之後食左間唔好食的晚餐!轉場食糖水!
 
Anki第一次食松記!

 





https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: