關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年10月7日 星期三

九洲之旅 Day 6 26-3-2015 能古島,Marinoa City Fukuoka,蟹通(好味)

來到我最期待的一日了!
 
去能古島!一個充滿花的地方!
 
好怕天氣唔好而去唔到!不過早一星期來!
 
櫻花兒都未開!唔係一定超美!
 
都幾多香港人慕名而來!
 
我地一早就到了!到走時12點幾搭船條龍都幾長!
 
好多日本人來野餐呢!!!
 
來呢度都方便架!因近Marinoa City Fukuoka,所以JR都幾似到唔知邊個站!
 
我自駕搵到碼頭就泊車!搭船時間就半個鍾就到,快過入長洲!
 
 
呢個係去能古島的船!呢日我真係好期待!
 
Anki依然去搵周公!
 
買票時,唔識,好快就有個EE幫我地買了!

 
船的時刻可參考!
 
 
 
搭船了!架船有櫻花圖案!唔知點解今次來好似睇咩都有櫻花咁!

 
到步行入D有個巴士站!呢架巴士係去公園!
 
我都唔係好記得係咪終站,唔搭都可以行上去的!如有體力的話!



來到緊係影定巴士時刻啦!

 
好靚呀!而且天氣好藍!有機會真想櫻花滿開來!









 
係時候要Anki起身了!睇佢成條大懶蛇咁!

 
呢張相好麻甩!


 
因有香港人經過幫忙氹佢,即時回哂魂!
 
見人讚多幾句就擺哂唔同pose!!!







 
正值近中午,好曬呀!


 
呢個公園有好多DIY野玩!如有時間都可以約黎玩架!



 
我最期待的油菜花!!不過事實唔係我想像咁美好!
 
唔係話佢唔見!但老公影我D相全都唔係我想要!!!
 
而且,入面好多蜜蜂同都陣花味都唔係好香!我印像中唔香!
 
想入去影相都有小小怕怕!而且我見咁熱仲除左Anki件背心!
 
唔知係花粉定背心!Anki影到 一半流哂鼻水!
 
而我地食完雪糕離開了就佢又暫時無流鼻水!
 
下面三人相!係我發現日本人好貼心!
 
有哂腳架set哂位比人們自拍!真係好!
 


 
其實我好鐘意呢度!不過我唔識影靚相!

 
後面係可以燒野食架!我見日本人佢地燒野食都乾淨過人!
 
而呢個草地令我想起馬!!


 
呢度唔見有餐廳!只見有雪糕!

 
 
有人偷食食到鼻尖都有!^^

 
再回去再影!
 
有個日本人好好人!幫我地影!不過我枝定焦鏡佢可能覺得唔好用!
 
無啦啦換左佢枝變焦鏡影!哈!
 
 
之後老公影又教老公點影!


 
離開去有動物地方出發!

 
有櫻花呀!好開心呀!





 
岩岩有小學生野餐好想問可以一齊玩嗎!XD


 
好期待同Anki餵羊!點知事實一買完料,
 
當無啦啦有隻羊走左出黎!佢嚇到要爸爸抱!
 
而我就癮返隻羊入返去!我入去佢好似我驚我比羊食左!
 
食咁係外面喊住大叫:(唔好呀!媽咪走!唔好呀!...........= =!)


 
勁無奈!之後癮返佢地入去!我出返去見有小朋友買料!
 
我比左我果盒佢!

 
睇兔仔都唔比放落地!


 
千秋都喊!咁點程了!

 
返去坐船去Marinoa City Fukuoka!
 
先係醫肚!我地揀了一間食烏冬!
 
呢間好好吃!而家個肚打鼓中!其實基本上係博多我無一餐係唔好食!



 
我入去買野,老公就同Anki去玩麵超!




 
定品係買得最多的地方!


 
之後就還車了!我真係習慣了自駕!一上車就可以訓!
 
之後搭返車去食蟹通!呢間真係好味過早幾日果間好多!



 
當我地食哂就係Anki食下而D野時候啦!

 
而佢仲成日蝦我扯我頭髮!


 
再行下激安!可惜好多人!咩都無買走人!
 
呢日都好感恩完結了!




 
回顧:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: