關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月21日 星期二

九洲之旅 Day 2 22-3-2015 九洲鐵路紀念館

話咁快又去到對面海啦!好近架咋~
 
無租車可以就咁好似係香港搭天星小輪咁
 
一陣就到架啦!係唐户市場行出D有船搭返黎門司港,
 
岩岩好最後一個位比我們泊了!真係好彩啦!
 
Anki訓了!我同老公手拖手入去睇野!
 
 
 
 
Anki未起身!我地自己影!


 
有架火車入去影相要除鞋~

 
老公話呢張要扮訓教,但事實佢都好眼訓!

 
之後行行下見到有好多小朋友扮車長!
 
啦啦聲叫Anki起身玩!點知原來要攞個時間!
 
到時到侯就黎換衫啦!
 
我地攞左都唔記得幾點,好似兩點幾!
 
咁就再周圍行下!
 
上左上面好似話有野睇!好多路!有工作人只叫Anki企入去,
 
就係呢個時侯終於知係咩!大家細個有無成日有套日本超人打歌斯拉
 
老實我就唔多睇,但成日播!係閙市會無啦啦有隻怪獸走出黎,
 
又無啦啦有人變身唔知係咩超人的人!
 
有5隻顏色!
 
我行去中間影下相,怪獸出現,仲行去觀眾度捉小朋友!
 
我同老公即走出去!現場個個小朋友依哇鬼叫!XDD



 
好啦!超人出現!由於我地唔識聽,Anki又無興趣!睇左陣去第二度玩!

 
小火車!

 
超攪鬼小小火車!
 
點解呢,好多都係老豆同小朋友玩!睇住佢地寒哂背捉住就好似
 
睇日本漫畫咁咁趣怪!現場睇都好幾個人笑!XDDD
 
所以我緊係比我老公做呢個位啦!


 
 




 
好啦!終於玩得啦!真係要投訴,點解女制服無再細D size,
 
男仔都有啦!!!!><
 
實在太衣不稱身!


 
職只好努力好努力講解,Anki都係一舊雲!

 
笑死我!

 
要吹哨子先開車架~不過呢位人兄唔識吹!


 
人地叫佢講下一站係.......
 
Anki:................................................
......................................!!


 
最後要出黎驗車票!呢張係ANKI車長比我架~珍而重之收係屋企了!


 
Anki:多謝乘搭本班列車!!!

 
任務完成!

 
再入去本館睇多陣,買左架 火車比Anki,
 
入面有個遊戲區!
 
今次Anki無再拆哂D火車鬼!
 
即玩車了!



 
玩左兩個幾鍾之後又再下一站啦!
 
 
 
鐵路紀念館網址:http://www.k-rhm.jp/

◎開催日① 2015年8月5日(水)
② 2015年8月19日(水)

10:00~11:35 (受付時間:9:30~9:50※時間厳守)
※時間は予告なく変更する場合がございます



回顧:
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: