關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年8月11日 星期二

屯天元小朋友去薯蛋頭

好開心呀!又同朋友仔一齊玩!
 
今日去薯蛋頭食,老實,味道普通,但有得影相又有得玩!
 
今日Anki同好耐無見的朋友仔玩!
 
已經好開心呀!仲好有交流!!
 
Anki見heyyo玩!
 
heyyo開頭唔同Anki玩!
 
Anki問一齊玩!Heyyo話好呀!又話我幫你呀!
 
Heyyo比玩具Anki,竟然有Bo Bo EE風範!
 
佢話你有無講唔該呀!Anki無言!XDDD
 


 
我都係第一次同Anki單獨同MAMA們約會係午飯時間!
 
好擔心佢唔食飯!又幾乖同我食哂先出去玩!


 
點知唔夠大哥哥玩!時時走來叫媽咪一齊玩呀!
 
要我企你側面玩!
 
 
呢日Anki心情好似麻麻!成日都唔笑!
 
我地去左影反斗奇兵!!都好多人呀!
 



 


 
 
 



 

 
最後都出左黎大半日,呢日又係過得好開心!
 
感恩!

 


沒有留言: