關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月28日 星期一

Anki 7個月至7個半月~

好眼訓,就來個大集會啦~XDDD
 
某一個星期六,我同blog友仔Winnie又一個月一聚~
 
今次去完飲茶就去左菳灣公園影下相~
 
Anki第一次去遊樂場,令我記得以前細個時時好鐘意去打千秋~
 
以前的滑梯係好普通~~現在D滑梯好美~
 
仲有好多公仔~~
 
 
 







 
爸爸同Anki玩滑梯玩完就偷笑~~








 
第一次帶粥粥出街餵~點知熱左放入口,
 
熱到佢喊~又摟眼訓~


 
我唔整大D相啦~以下係我設計對白~
 
大家拉大睇啦~好攪,煒燁同我囡排埋佢係好斯文~
 
我囡應該係惡惡地果D BB~



 
呢幾張~煒燁好主動~點知比Anki捉實隻手指攞唔返~XDDD
 
Anki 仲打佢手,叫佢唔好煩我啦~笑死人啦~




 
Anki好鐘意照下面果個玩具塊鏡~
 
現在發展到成個咀咀住鏡~
 
 
某日同大E媽同二個舅父食飯~
 
Anki愈來愈得人喜愛~
 
因為唔會喊~仲樹熊式抱實大E媽~



 
私家椅又出場~
 





 

 
都話女仔係要打扮架~大家認同嗎?
 

 
轉左illuma都有2罐啦~
 
佢D POPO 真係靚到我們成日唔發現佢痾左~
 
近來仲開始便到爆片~~~
 
唔再谷POPO~真係貴都值得~佢仲餐餐清~
 
唔使開稀奶~食哂~但都唔覺佢長多D肉~

 
試新衫~~好期待冷天著呢件~

 
訓得好可憐

 
Anki佢真係好鐘意睇書~一有書佢就可以玩成日~
 
所以我就去買D布書,圖書比佢~


 
大爺Anki

 
第一張証件相,其實佢愈來愈似我~
 
我成日望佢好似望到自己BB果陣~
 
 
某星期日去了剪髮~我同老公輪流剪~
 
Anki等得好唔耐煩~一走就笑~
 
之後仲去GAP買左兩件褸~
 
係沙田浪費我D時間~人又多~又無碼~
 
D Sales又差,得一個好~可惜佢新人,咩都唔識~
 
返去屯門睇~D Sales都好好~仲幫Anki試衫~比十個Good屯門Gap
 
 

 
仲即買即帶呢個頭COOL
 
途人見到都會講好可愛~
 
我企係度等老公時~都幾招搖架~
 
有時途人望呀囡~我都唔知點好~佢又真係幾可愛的~~


 
買左褸啦~有褸著~就兩件~呢兩件預著一年咋~
 


 
有呢個側睡保都無用~訓到咁~

 
佢好可愛~我覺得佢呁比爸爸抱就好可愛~

 
Anki上星期開始咀對上生粒粒~應該天氣乾~
 
我就去買左馬油,近來好似好左D~

 
打完啦~仲有幾篇無打~最想快D打南瓜BB 萬聖節party~
 
感謝主比我囡識到呁多好媽媽~

 
 

沒有留言: