關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月22日 星期二

7個月的凱蕎

我要努力D打~可知教左D咩~
 
我教咩都收通知~點知任何blogger留言的都通知我~
 
咁又搵唔返個點教~只好唔再收通知~
 
但我留言覆返我係收唔到通知~唉~~~
 
好啦~打返Anki 7個月果日~
 
著返同一件衫~HEHE~就知佢 大個左~肥妹左~
 


 
呢日買唔到燶烤芝士~呢個好麻麻~
 
Anki我都唔比佢食~今日佢自己攞刀cut~XDD
 
其實係揮刀~佢同蛋糕影相係咁掂~整到成手甜爺爺~~




 
某日同大佬媽咪出街街~
 
Anki大左愈可愛~食飯飯就唔想自己係車車~
 
要人抱~太過份~~


 
大舅父食飽我終於有手食飯了~

 
呢個甜品我架~你唔好喉住呀~


 
之後同佢去反豆城,大舅父揀玩具~
 
第一次同佢入呢D地方~

 
呢個惡魔真係好襯Anki~奸妹~

 
最後揀左無咀貓~雖然我對無咀貓毫無好感~
 
但米妮D野又唔多覺眼~~是但啦~


 
幾開心~佢現在玩到好叻~成日玩,好鐘意呢個玩具~

 
而我買左一件mides 嘅羊毛衫~
 
9M 都咁大件~佢個樣真係好惡的~比起好多BB~
 
佢個樣真係令我想打佢~使唔使咁樣呀~笑下啦~
 
 
執櫃,唔覺唔覺開始轉季~我都買左D衫,
 
個櫃都迫迫地~執左D位袖衫出黎~
 
有兩件就唔岩~現在Anki坐到~就著黎影相留念~
 
攞返之前鋪地果張白色毛毛毯~
 
Anki比我打扮得幾少女~

 




 



 
下面呢張真係笑死我~其實呢次佢無笑~
 
佢完全唔想笑~好COOL

 
佢最後都比個叻我喎XDDD

 
呢日約左blog友仔一齊行香工買野~
 
我自己買左4個袋~其他都係Anki架~
 
呢個月買佢D野都買窮我~仲有自己買衫~
 
所以我唔敢再上網啦!下面除左香工仲有Gmarket~
 
所以真係唔出街都有機會使錢~呢兩個月都G左三次啦~
 
其實最後一次係幫哥哥買野~又順便,就係順便睇睇又會買~
 
忍忍忍~因為BB真係大得快~



沒有留言: