關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月1日 星期二

22/9-26/9 Anki 的生活照

癈了~懶了打blog,就來咩都忘了先打就遲了~
 
以前連遊blog都好開心~~唔打都好勤力遊blog~
 
但現在遊blog又要按來按去~即我如果想睇果個blog友~
 
但又唔係一按就睇到~又要去APP先再用流覽氣先開到黎睇~
 
真係恨之入骨~~~
 
好多野打,有BB生日會,我生日~仲有之前影嘅相已收~~
 
要加快先得~而今篇真係要倒返轉打~
 
因為咁教相方便好多好多~~~XDDD
 
就929生日會前無幾耐就有相收~
 
其實呢3張真係可以買唔買都得~但見到佢笑到成個天使咁~
 
好難唔買架喎~呢日我們著的衫得都襯到好似母女裝~
 
收相之後無後悔買左~~
 



 
去買左D細盒仔~咁樣仲方便用冰格,
 
之後我再整直接方入去冰~其實仲好過入完冰格再倒返出黎再冰~
 
 
上次去買呢個碎肉機~真係好好好好~~
 
D肉攪碎哂~返屋企先碎,唔使再挆到啪啪聲~


 
下面係提子,BB好喜歡~

 
呢日,穿起三哥送的曼聯球衣~
 
幾醒神~但就比媽咪惡攪再攪~~~
 

 
三哥仲送了細菌口水肩比佢~
 
又幾令喎~
 
 

 
廳冷氣又壞了~感恩咁岩買左網床~
 
上午就放佢係呢間房~即第時佢間房~~
 
 
佢愈來愈少女~呢個樣又長大了小小~~
 
愛你呀凱蕎~


 
而我朋友就開了鋪頭,係大埔,終於可以去探佢~
 
祝福你長做長有~~
 
見佢開~令我真係心痕痕想開返~
 
但租金太貴同都唔會有時間啦~
 
但其實開鋪又真係辛苦但又開心~~
 


沒有留言: