關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月9日 星期三

Anki 生活篇 6M半

 已經唔記得邊日打邊日~
 
不過我見時間仲可以,就打打打~電話好多相~好想記底~
 
由新打舊~因為又掉轉了~
 
呢日係第二日食的肉粥~
 
我打哂蓉,因為第一日我無蒸熟打蓉~変得一舊舊碎~
 
濁到呀囡~~嚇死我~
 
 
因為慢左手腳~呀囡等到喊~XDDD



 
夜晚無啦啦自己做宅女~
 
 
現在無論佢食唔食都同我們坐埋一起開飯~
 
呢日煲D湯就比D佢飲~飲哂~
 
仲食饅頭仔~
 
 
10月1日~同婆婆飲茶茶~~

 
私家位~
 
又比人撩~~~

 
佢著呢件衫同公仔好襯~
 

 
第一日的肉粥~

 
去搵李敏敏小姐~
 
無啦啦就拉我去隔離韓仔BB衫買衫比BB~
 
嚇死人咩~搵下你咋~~
多謝哂~
 
 
打完~
 
 
收到sunnyD相好耐~放住一張先~
 
佢好古惑~
 
 

沒有留言: