關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年11月4日 星期一

10月下,1027 38 BB Helloween party

呢個10月,過得又充實,自呀囡出世,
 
差不多個個星期都有活動~
 
感恩呀~
 
 
 



 
上次訂左隻rody終於有貨~
 
你睇佢幾得戚,現在佢識得企到幾秒唔使人扶~


某日,amanda同我食飯~
我又帶左心肝定出街見佢~
佢地呢日好襯真係~連佢抱我囡返鋪頭,D人都問佢係咪我囡~
佢咁靚,生個囡一定好靚的~不過佢想生仔多D喎~


呢張影得我們三個都好靚XDDD


好爸爸,現在佢已經自動手餵奶換片,雖然仲有時發夢同我嘈~
 
但佢已有90分~呀囡對佢好好~
佢唔算好緊張BB,又唔多抽時間~但呀囡都肯跟佢~
都係因為我個個月都要佢湊一日我出去鬆鬆咋~

係咪好襯呢~




 
期待己久的party,第二次同38BB再見面~
 
今次仲多左一半BB~13個家庭~
 
我就好開心啦~真係超可愛~個個又大左~
 
有D識爬 啦~唔見過都唔知我囡仲係好似BB咁~
 
一舊飯呀~~~
 
呢日我將佢打扮女僕咁~
 
襯埋呢個頭飾~一去到,佢做左做搶鏡BB~
 
因為一埋位影相係任影唔嬲~~
 
連攝影師都讚讚~~
 



 
個個都想走,佢最乖~XDDD




 
食野佢訓左陣,但又開始要換南瓜衫~
 
比我整醒,爆喊~
 
 
佢呀~最識蝦有FD 底嘅珊珊~
 
係扯佢件衫~


 
珊珊都嬲佢~



 
近鏡~

 
後面位男仕都忍不住要救珊珊,可惜太遅了~

 
爬行比賽我隻豬唔識架~只好扮下野啦~
 
 
大合照~

 
今日,老公影D相太差了~
 
下面係我影嘅~我就覺得影得好過佢啦~XDDD
 
終於尾聲大家可以傾下計了~開心~

 
好啦~珊珊點會嬲你呀~

 
連環拍珊珊攞紙巾


 
得左~


沒有留言: