關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月18日 星期五

五個月寫真 BY Sunny

 我係好懶~現在先放相~~
 
Sunny幫我影左都有二百幾張,我自己揀到ok的都有88張~
 
有d要自己執下d光暗~其實都唔使點執~
 
已呢個價錢我係滿意的~而且真係影到Anki笑得咁可愛~~
 
比之前100蚊試影又唔同~果個係卡通咁~
 
呢個就寫實D~
 
第一套衫係米妮衫~
 
買左呢套衫我就好愛~~
 
而呢日我準備了三套衫去影相~
 
Sunny果度就有好多頭飾~~
 
果時的Anki比較肥D~現在Anki人人都話佢瘦了點~
 
點解呢???

 
Anki的笑容,無時無刻都溶化我~

 
岩岩影好唔自然~


 
呢個pose其實有好幾張~有幾張Anki都笑的~
 
不過呢張唔笑我仲鐘意~

 
換衫衫啦~影呢張時~Sunny叫我們咀咀~
 
我心諗!下!!咀咀~影婚紗相???
 
不過出來效果唔錯呀~

 
下面呢張我臨走問Sunny我想要呢D相~
 
佢就幫我們補呢個
 

 
呢張床真係細~~~

 
好啦~無著衫啦~
 
Sunny幫Anki帶上呢頂帽~~
 
好女仔~好可愛~我反而最愛呢個造型~
 

 
呢個好溫馨~~
 
似唔似拖住隻叮噹~
 

 
 
下面呢張,笑得好奸~
 
佢多數都望我架~佢有幾愛我心照啦~爸爸!!!




好啦~一去到就見到下面呢隻馬~
 
其實一直都怕佢唔識坐影出來D相唔靚~
 
但原來係可以扶住而睇唔出來的~
 
 
 
佢後面就係爸爸隻手啦~
 
呢隻馬真係好靚~但我唔會買~呢D太多毛啦~
 
影過相就算~
 
而Sunny都搵佢呢個場境放上佢個FB度~
 
仲話公主出巡~~


 

 
而浴缸~係我睇到佢同其他BB影~
 
又係好怕影唔到~
 
最後都影得好開心~~
 
我仲錄了影片~佢係咁拎住D鴨鴨~~
 
 
想放入口~係屋企,我買左馬仔,鴨鴨比佢沖涼佢都唔玩嘅~
 
 
影到呢度,Sunny原本攞了好幾款頭飾出來~
 
但Anki已經累到要訓~好難先笑得出~
 

 
 
就係上面呢張無啦啦訓左~~
 
我們就要好小心好小心就影了~



 
 
 
 
放左咁多~~睇到都開心~
 
而我近排真係book左機票~
 
好大膽決定帶佢一起~
 
現在係想緊行程~~其實都係係台北HEA幾日~
 
太遲Book,原本想玩5日変了得4日~
 
好啦~大家可以祝福我呢個旅行順順行行嗎?
 
其實好多人都話辛苦死我~^^好驚呀聽到我~

沒有留言: