關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年10月6日 星期日

第一個與Anki一起的生日~屯天元半歲生日會~

 我會投入打blog的生活架啦~舊blog都係未有深入識得搬家~
 
講返927我生日,係926果晚老公就咁買左D cake返黎~
 
好行咁話12點食,但我見都唔係原個,
 
而且12點都要湊B啦~沖哂涼咩都唔想食~就訓了~
 
第二日又要等收冷氣~無節目啦~
 
臨出街前先醒起~同臭B影相吹立足~
 
但呢間野D cake我覺得好好味~
 





夜晚放底B,老公話book左枱食餐飯~
去左洪水橋果間德國餐廳食~好老實,我覺我麻麻~
元朗果間德國佬好食D~
食飽飽後~老公預早訂了蛋糕~同送返紮花比我~
 
今年送的紅玫瑰~好靚~
不過我們坐台前~無啦啦克哂射燈射住我~
我好緊張一早吹熄,人地都未唱完歌~
唱完仲要聽到在場人大叫老公比個kiss我~
老公拿拿聲錫我一啖~~
之後就回家接返臭B~再食埋個蛋糕~
臭B無得食~~~係咁望住我們~~
點解佢変左臭B~因為我們係屋企都咁叫佢架~

 
 
上網買左呢張,好似佢~XDDD

 


 
好啦~期待已久的929生日會~
 
真係祈禱希望Anki唔好病去到~~
 
呢日我同Anki第二個朋友仔一起著米老鼠衫去~
 
佢係紅色~Anki係粉紅~我們仲襯多套去換~XDD


 


 
一去到門口的禮物包好吸引~真係多得有好叻的MAMA R D贊助返黎~
 
 
 
個個BB都有一個好精美的File
 
 
因為朋仔仔原本老公黎可以坐埋一起~
 
點知佢老公有事唔得閒~
 
我們分開坐~><
 
佢坐最前,仲幫我影左BB拉票的相~
 

 
無耐佢訓左~~~佢同朋友仔都一起訓~
 
之後我們就開餐真係訓得係時間~
 
 
之後訓醒就食奶,再同朋友仔一起換片換衫~
 
當佢換左衫出來~就即比在場攝影師影相~
 
個個都讚佢好靚~所以話,靚係要扮出黎架~~
 
仲同枱MAMA即投佢一票~
 
 
全晚不停抽獎~人人有份,我們都係呢段時間識朋友仔~
 
好感恩,呢日同同枱MAMA都幾好傾~有個都叫蕎蕎~
 
 
我好鐘意佢開始識企~
 
 
呢張幾撹笑~彤彤好似講緊係唔好掂我~

 
雙蕎




 
得我們咁影~其實呢我真係好鐘意佢地咁似公仔比我們舞~
 
大家留意,坐側兩位都有空出隻手食手指~XDDD
 
最愛你Anki


 
就係呢個時間~佢無啦啦老屎XDDDD
 
玩野咩~換片區就係放食物隔出一間房仔~
 
我就要係同打開條片嗯嗯聲幫佢~
 
好彩得我一個姐~係換好時大豆B先入到來咋~好彩~


 
呢日我抽到4份禮物,都唔記得啦~仲有套奶樽~



 
呢張相真係幾樣衰~因為有幾個BB同票,要拉票~
 
無啦啦要講野~真係唔識講~只好以笑姐醜~

 
尾聲坐呢張汽球椅~好驚架~
 
所以要扶實~
 
 
佢地兩個大個一定做朋友仔的~
 

 
 
 
 
元朗金蘋果贊助~
 
 
 
 
D禮物我仲收埋未得閒睇~仲有奶粉成罐~
 

 
 

沒有留言: