關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月25日 星期三

中秋節得一星期~ 6M12D

今年係Anki第一次過中秋~
 
無咩特別,只係買左個燈籠,
 
返左婆婆家~食月餅~~
 
Anki 呢段時間試過甘荀麻麻~節瓜鐘意~
 
家姐話佢睇野有D好似個頭側一側~
 
令我好擔心~上次返健康院我又唔識睇~
 
姑娘又話佢無咩問題~
 
希望佢無事啦~因為我堂姐做幼稚園要成日幫家長留意~
 
坐得愈來愈好了~

 

現在坐呢張椅都坐得直一直~
 
有野放面前就要攞~

 
中秋我買了美妮燈籠

 
堂姐過來玩Anki,呢晚佢被玩到好眼訓~

 
二佬女友整的綠茶月餅~

 
由於佢成日入後波~我只係入廚房洗幾隻碗咋~
 
出到黎就來唔見佢架啦~XDDD
 
 
所以見aeon BB展~
 
張hello kitty床幾靚決定入手~
 
網中人~~
 
抵你的~好啦~感恩我買左呢張野~
 
因為廳冷氣又壞了~
 
三凌冷氣我恨你~
 
決定唔整買過部~仲未送貨同裝~
 
我希望主賜我呢部長開長有~~
 
咁Anki呢排都可以係細房放佢落網床~唔使好似上次咁慘~
 
不過佢成日放低就喊~佢終於地墊多D~
 

 
中秋第二日~我放下女同老公~同舊同事燒野食~
 
尋回自由身的感覺~
 
其實覺得近來自己寂寞好多~
 
我知我應該感恩自己有的東西~
 
但有時會幾失落我的世界好似好細~~
 
唔知會唔會有人同我想的一樣~
 
但我最重要的已經係身邊~我揀我好好珍惜佢地~
 
我想人大左要的野都唔同~有的就有~無的唔會去搶~要珍惜~
 
 
 


 
 

沒有留言: