關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月2日 星期一

Anki 5M26D 初試薯仔,啤梨~ 新地方~6年的日子,原來咁快~~

唔慣都要慣,六年啦~一直打Yahoo blog六年啦~

我都好勤力打,就算面書都唔同呢個blog咁多回憶~

有開心唔開心,兩個人生大事都記載下來~

主呀~~你帶我來呢度,都要重新開始~~

記下所有所有開心事~~

Anki就來半歲啦~yeah~~~~

我都好耐無自己攞起部相機影相啦~

今次又影得幾合作~可能有兩次帶Anki影相經驗~

下面呢張幾咁甜~~要幾甜有幾甜~



佢真係好醜八怪~XDD


呢日返屋企,Anki就來識食腳指啦~




過去星期六仲同陪月表姐飲茶~~~

Anki比人抱只會眼望望~定定地~~

好乖,陪月話我湊得好~叫我放低Anki返婆婆度訓~~

可以的話會幫我睇幾日~我就可以同老公去日本了~

始終帶住佢太細個~等一歲後就可以一家三口去旅行~

唔得的話就去台灣~睇主的回應了~




Anki至懂笑就時時都笑~佢係一個歡樂小姐~

我記得老公講過,係我陀住Anki時,佢話想BB好似我咁鐘意笑喎~~^^


呢張登就來比佢迫爆~仲話7個月先坐~~無可能


媽媽係上星期三病了~

成晚係咁頂住個胃~又嘔水~

第二日一早帶Anki去婆婆度之後去睇醫生~

之後Anki成日都只可以留係床,因為媽媽食完D藥都暈下暈下~

連餵奶換片都好用力~好怕手軟掉佢落床~

感恩食完藥當晚OK哂~~

真係好怕自己病~

第二日Anki 終於回復平時有得玩~

我只知~佢留係床,係條隙望住我想我抱~但我好眼訓~

佢望到我,就唔再喊又訓返~好似知我病唔敢嘈我~

成日都係呁~我個心幾過意唔去~

Anki真係好乖~好鍚媽咪~


Anki個頭D頭髮真係好硬頸~~

我終於剪左一半~等佢生得靚D~



早晨啦~咁多位EE 姐姐~

佢朝朝早都伸哂懶腰同我講早晨~XDDD


尋日,老公幫Anki換片~竟然掉轉條底底來著~

男人真係無用腦諗野架~XDDD



舊的網誌~





Anki 有個FB 專頁~

來讚好凱蕎BB

呢度會比較快分享到Anki的記錄~




沒有留言: