關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月4日 星期三

Anki食固體進度 5M29D

Anki都食左幾種食物~

我食左幾日糊仔,但感覺佢好熱氣~

而我又係FTM ,所以佢試過蘋果後,我就煮粥仔~

我焗完D粥再濾一濾再煮比佢食~

Anki鐘意食結他他的感覺~

幾次試新野我都稀D,佢真流返出來~

到試過香蕉後,佢開始識妹野~

之後試啤梨~

啤梨我用匙刮比佢食~

佢好鐘意食~佢最鐘意食生果~~

早幾日我整薯容佢都麻麻~

佢現在食得最好有richell果D碗仔嘅三份一

其實書話食到大半碗係用咩碗來計~

十号返健康院問下姑娘~

目標係下星期試過節瓜,南瓜,同菜我就試肉~

而生果只係食過蘋果,啤梨,香蕉,唔知仲食咩好~

其實我都影過Anki食過的相~不過電話濛查查~~

呢個係蒸過的蘋果~我刮出來~都幾大粒渣~

佢竟然妹下妹左細半個~

陪月話要比佢妹妹下喎~



薯蓉,呢次稀D~尋日比佢食結D~佢勁鐘意~



我覺得好難日日用一個薯蓉,所以我整冰粒~~

實惠買,29.9,有蓋,但好Q細粒~~


呢個啤梨食左大半個~


薯蓉粥~~



買左成個幾星期的high chair,今日終於坐得好D~

明天開始我要放佢係度餵~~我就舒服D啦~


就沖涼,去完廁所出來~有隻小豬用尿墊捲自己~




沒有留言: