關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月22日 星期日

914 生日會~

已經棄blog了想~想一次過打~
 
只係排相都用了我成20分鍾~
 
我想教D相大細,教第5張就無左教相果條野~
 
又要又第一張按先出返條野喎~
 
我已經開始無哂動力去寫~
 
好難用同唔靚~~
 
不過我都會寫~寫定除時走~
 
希望小高分享果個煮意網真係做到yahoo 咁~
 
講返9月14日~係Anki表哥一歲生日~
 
我有幸收到邀請~生左呀女後,真係好忙~
 
9月其實有好多野慶祝~
 
老公同我拍拖紀念日同生日~
 
不過都無大時慶祝~
 
都留返比女女了~不過老公就拍拖紀念果日
 
買左JOEY演唱會,佢聽到我前排話好想睇~
 
無聲無色買了~而且同我講今日係我們9年啦~
 
佢都仲記得嘅~當然我前幾日有講過啦~XDDD
 
講返生日會~
 
有波波池~~
 
Anki公主到有得自己玩~
 
算係最細同佢係女仔~得佢係女仔啦~
 
呢日係貴野黎架~XDD
 
仲有個哥哥用個公仔逗到佢笑哂~
 



 
突然大合照~
 
 
無啦啦~有個大表哥迫埋黎~
 
 
喊啦~但我們全部人都笑架~
 
 
嚇到大表哥唔敢郁~
 
 
最後大表哥無癮走埋~
 
 
有無咁可愛呀你~
 
之後有小禮物
 
 
唔喊了~
 
但比壽星仔搶走~
 
醒目媽咪攞返比佢~XDD
 
 
表E媽比了粒乳酪糖佢試~
 
 
食到佢咁嘅樣~
 
後面表哥好恐怖~
 
 
祝PAK LAM生日快樂~健健康康~
















沒有留言: