關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年9月15日 星期日

6m7前的飲飲食食~六個月針

唔經唔覺~~Anki 都食了三星期固體啦~

現在佢午餐可以只食半碗粥當一餐~

不過星期六日都食得麻麻~要補返三安奶~

佢條友仔~食奶一日唔計午餐唔補奶~

全日奶量得五百幾,有時都幾擔心佢唔夠飽~

但我次次餵,佢唔食就唔食~我就等下餐先餵~

因為佢迫唔到~除非有時食都唔食~我就迫到佢食~

佢食得最好食下面呢碗香蕉冬瓜粥同米糊都鐘意~

佢最鐘意食香蕉~反面蕃薯佢就麻麻~




第一次整菜蓉~感覺好似做實驗咁~


菜心薯蓉粥~


食哂呢日~


呢個唔開佢事~不過我第一次整燉肉汁比老公飲~


個味道無下調味都幾好~不過老公話鐘意湯多D~


第二日的菜心薯蓉都食得哂~


呢隻野~無啦!~張吹氣椅可能要收埋~

佢已經識走老~有次佢自己走老~自己個面落地先~

我即刻呵返佢~



仲學會退一步海闊天空XDDD



新買的衫~著起成個洋娃娃~~


其實唔係帽係一條活動領~




呢日去健康院~老公都請假一起去~
佢好耐無同嘐B去健康院~
有佢係度個心開心好多~
今次都係打針~
Anki有7.357KG
我覺得都幾中等~一直都係中碼B~
見姑娘做檢測都pass
但叫我返去同佢練企同坐~
9個月唔使返~下次係一歲先返~
其實我幾鐘意去健康院見姑娘~
因為成日都好多問題問~
姑娘話anki食固體都ok~
話可以食肉~我仲未比~仲食埋d米糊先~

到打針~仲想緊打六合一定五合一~

因唔同一日打~姑娘就話你去得打五合一就去打六合~
唔係佢就打多一枝~
又講得幾岩~最後打一枝~
好彩~應該話感恩~anki以前打都係喊兩聲~
呢日佢打係真係好痛咁喊~

喊左成分鐘~我真係眼都紅左,

想喊~我都覺自己太緊張~之後仲同老公有小小吵架~

係等佢其間我真係喊左~因為ANKI打針我已經想喊~
之後佢都同我say sorry,咁就算了~


之後去了Aeon超市掃貨~

行一行第一次係超市試食~

真係食到飽架可以~我食左兩樣~~

因為有blog友成日去超市買野

我又覺幾方便~

呢日仲買左好大個水蜜桃,仲比Anki食左三啖~

唔當試~但佢食得好滋味~

已經忍不住買冷天衫~大減價掃左三件~

是日健康院日開始試菠菜粥~但佢麻麻~


日日係咁練,又真係坐了兩日,條腰直返D~

可以坐到成分鐘~又可以坐梳化~





唔好偷懶~要練企~XDDD



後退後退~就來同我玩捉迷藏~


現在識得刮生果~食生果多數都刮,洗小好多野~


好開心~9月Anki都係星期六日都幾多節目~

呢日約舊blog友出來聚~我們都好有緣,

係法國婚紗又因同一個sales熟了~

婚後又有keep住聯絡~

佢出去讀書後又有一起食飯~~

佢媽咪又有來搵我買衫~

又咁岩一齊有左~XDDD

好多緣,所以要珍惜~

佢地終於見面了~

Anki係大過煒燁一星期~

我發現Anki佢見到同伴係開心D~

成日笑~見到大人佢要人逗佢先笑~

借位~差DD錫到了~^^


煒燁:HI

Anki:咩呀~


D 相排得唔岩,但我真係唔想排~

呢兩張係走啦~佢地兩個同一pose~

好好好可愛~~



其實當我們終於等到佢地兩個訓醒影相~側邊D大人都睇住~

如有so 擾係度say sorry~

因為佢地太high~XDD



第一次拖手仔~






比起Anki,煒燁BB硬淨D~果然係男子漢~



返到去就食返米糊,蕃薯菠菜~

佢兩樣都唔like,同打了針~所以補奶~

佢呢兩日都返到屋企沖涼係咁喊~

又喊到好緊要~佢呢隻喘氣喊聲我就最令我手腳亂~


呢日打六合一,打前~

醫生同我傾計咁~

我又問佢好多問題~

我問佢食手指~佢話現在無得迫佢唔食~

兩歲先可以試下叫佢停~

便便硬~佢叫真係想轉就試下illuma~

比了一罐試用我~

好大罐呀~~真係開心~想轉但我又覺得太貴~

食埋屋企兩罐先轉~

佢話呢隻唔得就轉返美素~~~

又話可以買D BB 西梅汁~

喊到喘氣~佢話BB有時會喊到咀変藍~

暈左就唔喊~~但呢D唔太緊張~~

変藍盲要留意~

仲有咩都唔記得了~

Anki身長有67.5cm,身高一直都係掛75生長線上~

希望唔好低啦~



而呢日,佢都有發燒,但無咁忟~係佢37.8度我就餵藥~

而我想想下~不如用匙餵~~

哇,4ML藥一匙一匙~

佢竟然追食~食完仲飲哂我預備比佢食藥後飲的水~

真係好乖,好易呃~XDDD

呢晚臨訓前仲沖身,又食得次藥~

第二日已經無再燒可以去表哥生日會~

不過我太累了~唔打了~要訓一訓~~~

晚安~



沒有留言: