關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月21日 星期一

blogger BB pizza party

尋日過了一個好開心的一日!
 
多得無私的肚B媽,我們先可以比自己兒女過一個咁難忘的一日!
 
今次我們決定去pizza express 學整pizza,
 
但要儲齊人數先可以,不過一開始大家都好多人參加!
 
到有D位剩我又搵下Anki的好朋友參加!
 
最後得DON DON一齊來玩呢個活動!
 
由活動一個月前決定我已經好期待!
 
好感恩今次係順利出席!!
 
Anki呢日一 早起身!所以我迫佢係車訓教!
 
而出發前佢幾咁興奮!
 
 
DON去到有DD摟眼訓!Anki係咁吱人!

 
而呢個報置又係好好的肚B媽制作!
 


 
 
集下郵先!

 
掛隊著圍裙!Anki係第一個小朋友!

 
 
 
唔知點解有賣魚勝FEEL

 
呢對小情人真係好注目!


 
 
 
一人一個Pizza唔使爭!比小朋友拍拍拍!
又教點推皮邊!老實啦!我都整過pizza架!
我唔知要推皮邊架!今次我學到野啦!

 
 
再倒D茄汁底!原來要咁搽

 
Anki好努力制作佢的pizza!好努力摵火腿!
 


 
到芝士時!Anki偷食呀!嘻嘻!


 
整完後大家玩下嘻嘻哈哈就等食!
 
而呢個時候Anki又摟計!


 
南瓜仔周妹妹都咁乖!

 
好多謝因有兩位小朋友生日 月!
 
我同Sammy媽媽都有得一齊慶祝做9月之星!
 
而肚B媽仲淘埋帽比我們影相!我仲諗點解餐廳有咁靚的帽比人影相!
 
再次多謝妳呀!
 
 



 
當巨龍同Anki一起,都會覺得Anki細過佢架!^^
 
巨龍真係有大阿哥feel!

 
Anki好大聲話佢整架!
 
其實都好好味!但無菠蘿真係差D野!
 
 

 
最後同Don拍拖食雪糕!好sweet呀!


 
嗚謝大會兩大攝影師,燒腩媽同肚B媽!






 
我鍾意呢張呀!影得好有feel!
 
其實多謝媽媽們讚Anki,但其實呢度好多媽媽同女女都好靚!
 
呢日肚B都好靚我比佢條裙吸引我!
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: