關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月22日 星期二

822 和智仔玩沙

呢個夏天,游水就多!玩沙都係第二次!
 
今次約埋朋友仔一早去黃金!
 
一早9點到!成個沙灘好小人!仲影左好多靚相!
 
而呢日有對內地男女!見佢影左幾多泳照!
 
都係用佢部土豪金的電話,當我同E媽影蕎B時!
 
佢問我可否幫佢地影!
 
不過近日太多騙案!所以我地都拒絕左!
 
E媽一早陪Anki黎仲帶佢部新相機影Anki!
 
Anki都係一個好好影的模豆仔!
 
佢應該都麻目哂!
 

 
呢日玩得好開 心呀!

個天又靚又小人!影唔小靚相!


 
下面張相兩個爸爸們努力掘大洞!
 
Anki幾咁悠然自得其樂!

 
其實呢!下面呢張相看似好sweet!
 
其實Anki而家最愛爸爸!!!我真係好呷醋!

 
次後同E媽同埋兩個爸爸出去玩!
 
影左好多好開心的照片!


 
兩個小朋友感受大浪都唔怕,好叻呀!

 
Anki算係一個好好玩的小朋友!
 
因佢好多野都唔怕咁!所以游水更無有怕!


 
幾咁開心!

 
E媽幫我同Anki影左D好日系嘅相!我好鍾意呀!



 
玩到11點幾都好哂了!我地雖然唔想走都走了!
 
今次真係好好玩!兩個小朋友都咁開心!
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: