關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月15日 星期二

玩具同媽媽廚房

果次去宜蘭買左個好平的玩具!
 
返到來都唔知塞左去邊!
 
執野搵返出黎砌好又幾好玩!
 
夜市嘅遊戲!Anki到而家依然好喜歡!大概100台幣!
 

 
今次巧虎嘅玩具係雪糕店玩具真係好好玩!
 
我相信有訂巧虎的小朋友仔都好喜歡呢個玩具!
 
又唔怕周圍污漕哂!次次Anki都會執返好D雪糕玩先訓教架!

 
次次整完都話7彩雪糕整好啦!
 
因佢講得太快!老公要佢一個音說出!
 
有次我化緊妝!佢好快話7彩雪糕整好!
 
我又無比回應佢!佢就好慢再說!個感覺好似玩緊我咁!
 
真係咩煩都無哂!

 
我近排好想整長洲糯米糍,
 
點知!原來好好好難整!
 
個皮好正呀!但好難包!只做到原整3舊!其他都好唔得!
 

 
而我又好想食焗豬!點知太晏去買,無哂!
 
我叫老公買林肉厚切!
 
又成功整好!!!真係超好味!

 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: