關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月15日 星期二

媽媽渣車記

好快攞完車牌而家個個weekend都會渣陣!
 
不過就好驚,個軚盤係手就驚死咁!
 
而家渣左一個月多D,總算無之前咁驚!
 
不過轉彎呀,回旋處,果D都仲唔夠好!
 
而且我試過轉彎轉得慢比人bi我!!!
 
仲要係巴士,不過我打哂燈我哥話係個司機唔岩!
 
我可以停車打死火燈問佢bi咩!
 
老公就話我其實都可以自己渣出街!
 
我心諗泊車都唔掂唔通唔使停咩!
 
 
 
 
 
呢張相係我第一日渣返屋企!
 
坐到勁前!好驚!

 
第二日,無下雨!我唔敢上高速,行下路!呀女訓埋!
 
 
呢日帶左去同姐姐玩!
 
佢又唔理我兩老婆同姐姐玩!
 
同佢去呢度玩!佢最鍾意玩滑梯!
 
呢度好小港人住關係!D國內小朋友,外國人,
 
都好麻!咩都擺住唔比你玩!
 
連攞塊lego都唔比!

 
最後姐姐幫Anki攞到D!

 
29個月大的Anki已經要次次都交比佢睇住黎點
 
佢真係好認真話要呢個,又諗下問要呢個好唔好呀!
 
最叻係我要飯!!不過食都係勞氣!


 
近來情緒超似天氣,時陰時晴,
 
陰天係比較多嘅!一日要冷靜十幾次!
 
我就來好驚要帶佢睇醫生!


沒有留言: