關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月24日 星期四

Anki的好朋友恩恩!新相機sony rx100

呢日一早約了Anki個妹妹!呢個小妹妹靚靚女女!
 
仲要個樣同Anki有75%相似!仲要面尖尖!!
 
成個公主樣!而我同呢位靚女媽媽好岩傾!
 
真係好開心能夠認識呢位朋友!仲大家認定大家女兒係好姊妹!
 
而Anki都係較喜歡恩恩!Anki有兩位好朋友,真係好鍾意佢!
 
從無推開過佢哋!次次見面都咁sweet!
 
今日就約出黎聚下!Anki幾咁開心!
 
 
錫哂妹妹!


 
而呢日我仲去買左我生日禮物!今個月生日我揀左手機同相機!
 
我仲要好早就揀左先!因等不及了!
 
電話同相機都揀sony,哈!因都係貪影相靚!我對電話無要求!
 
不過電話除了影相好,真係好遅鈍!
 
兩姊妹感情真係好好!希望你們長大都能互訴心事的好朋友啦!



 
第二日,老公同我一起出尖沙咀!
 
而我就帶了我部新相機出去!
 
我有大機有無反!有傻瓜機!
 
但我好想要部反芒機!!因上次同Amanda出去!
 
玩佢部相機!Anki真係好鬼馬!佢睇住個芒會有好多表情!
 
好自然!而我成日單獨同佢出街!就真係好想要部細細部又影得幾好嘅機!
 
有想過casio,佢自拍美肌好靚,有平有貴!
 
貴果部成8000我真係覺唔值!但買左呢部,我覺得佢影全身應該好易控制!
 
但我無錢!佢影出黎又無質數!
 
又想過平平地買sumsung,但又唔夠wide!
 
又比我上網搵到sony rx100出左第4代!
 
咁第三代自然跌價啦!呢部相機我上年已愛上!
 
成六千幾身價!所以唔買啦!
 
而第4代係優化左影片!咁我又覺第三代影片又唔差!
 
影片係呢部相機我最有驚喜!而家成日影Anki!
 
總之而家買5千頭,之後送返一千蚊萬0禮卷!
 
係最抵選擇!雖然另一部canon都好靚!
 
但呢部最輕!最後揀左佢!


 
呢日去左

查理布朗咖啡專門店 Charlie Brown Cafe


 
想去好耐了!食物種類都幾多!
 
而且又夠大間!



 
Anki自己揀了本書睇!
 
而Anki唔會識佢!我記得我小時侯都好迷呢本卡通!


 
呢日真係美食遊!

 
呢部相機!Anki更加自然比反應我!
 
影出黎的相片質數都好正!顏色都係我大愛!唔會偏紅!
 
而且教光暗都可以用auto mode黎用!
 





 
都剛好自拍到一家大細!我最唔鐘意求人影相!
 
因多數都會手震相!



 
我對呢部相機真係好滿意!
 

 
而家我閒日就帶Anki入迪仕尼!因佢都玩多年!
 
就玩多年!而家可以成日影佢!
 
呢張影背光相我覺得好滿足架啦!^^
 
 
 
 
 
 

沒有留言: