關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年10月5日 星期日

anki 18個月 加 中秋節同追月夜


9月8日,係中秋節,也是anki歲半生日啦!

我又比心機整個蛋糕比佢,今個月無病,佢可以大啖享受。

我好想搽埋cream,不過開出黎好似壞左,唔敢打起。

影唔到玩cream相,但都好過癮。

而呢日我好後悔唔早點煮飯之後同佢玩燈籠

因為fb比可愛bb洗版,好彩第日去追返月咋。




第二日去同騏哥玩,騏哥大個仔,

會照顧妹妹,anki仲因為有人陪,自己食哂烏冬,

今日仲已經吹熄立燭,

不過騏哥厭佢太痴身,佢好鍾意騏哥,所以我可以慢慢食飽飽,

同佢講月亮佢都唔睇,不過今日個月亮仲大仲圓。










而我都開始完了日文初班,可惜我仲係看文讀字,

真係豬左好多。但個呀sir好攪笑,佢應該要eq好高,

先教到我們。



沒有留言: