關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年10月19日 星期日

10月黃金周黃金遊

10月開始天氣都涼涼地~好舒服,就帶Anki去玩佢好耐無玩的單車,
 
不過現在佢高了,又懂走了~佢係唔想坐,想教佢踏佢又唔鍾意,
 
佢最愛推,呢日,我又將她打扮公主風,有時真係覺我呢個媽媽有點過火,
 
成日都將佢扮公主,不過我想我會打扮到佢話唔好為止^^
 
個豬仔,當日見好多人跑步,佢好似識跑咁呀~
 
我們想影張靚相都好難,跑左去~最好笑有一下佢差點跌,
 
佢無啦啦呀~呀~呀~走左去來平衡自己,
 
之後去屯門食飯,食飽後買左野~要等爸爸攞泊車優惠,
 
我們等時我問佢可以幫我嗎,佢話好呢,我就掛左2大袋野比佢,
 
佢好開心幫我咁,好努力好努力咁行~我好開心,佢真係好乖女!
 
有時係嗲點又痴身,不過咁先幸福~
 














 

 
10月開始,Anki又同佢班同學仔上堂,現在開始,他們都用水杯飲水了~
 
個個都飲得好叻叻架~仲時時要加水!




 
係10月前見mothercare有平,買左個有手洗盤的廚房,
 
真係好抵,只係590,原本家有廚房,但果個好唔穩,配在2層都有廚房,
 
Anki最愛大廚房,成日團團轉咁玩~

 
10月2日Anki又等我們剪髮,佢個唔耐煩樣,
 
而呢日佢又發燒
 
有肚痾,星期六睇完醫生食藥佢見到枝針就pat pat痴實佢張sofa!
 
可是到現在先岩岩叫好DD,現在我仲係比豆奶,
 
應該飲到旅行返來~總次佢而家一日2次屎唔小得,
 
仲要係軟屎~


 
某日興起自制簿餅,唔錯,又可以唔使出街就有野食!!

 

沒有留言: