關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年10月9日 星期四

9月11日 健康院檢查後節目 full house

歲半嘅Anki呢日去完健康院後,4歲才回去檢查,
 
呢個地方真係有苦有樂,
 
之後就去幾個地方,先去香工攞衫,
 
之後去醫肚,老公又唔知去邊就話去美荷樓間cafe,
 
今次我帶左相機,可以補返之前影相,
 






 
Anki原本食佢枝牙餅,但有薯條就唔要牙餅,
 
佢只可以一隻手有野食,唔可以2手都食,好攪笑!
 


 
好有節日氣氛


 
次後去我們一早book左嘅主題餐廳食飯
 
有小朋友係度會比畫筆佢玩佢就唔會悶
 
而且有小童餐單,Anki都算唔嘈,去親食飯都要諗下地方,
 
怕佢唔受控制嘈住人~
 
但我又唔捨得放下佢2個去拍拖,試幾次都好快食完就想走~



 
Anki的意粉,其實都唔係好岩佢食~但佢好鐘意,仲食得好快~


 
我最愛睇佢期待嘅樣~



 
食食下姐姐送左波波比我們,Anki幾咁開心~
 
不過走時掛住影相,忘記左攞返個波






 
我鐘意呢張,條裙好襯架車~


 
最後餐廳送了張相比我們,小朋友先有架~意外禮物,感恩呢!
 
 
而呢日都去左攞我用卡換嘅LC,
 
真係好美~

 

沒有留言: