關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年10月22日 星期三

10月開始 19個月


10月啦!開始踏入19個月的anki,真係

日日都氹死我,古靈精怪,表情多多,

見我唔彩佢竟然做好多野要我笑,又痴我,

真係想生多個陪佢,佢呢個月返返PG,

唔知點講好,佢平時入圖案係會入到好忟憎,

我買的係要轉轉搵,唔係平面的,

到返左一堂教正方形,又玩左教室平面入圖案玩具,

個衰豬第2星期已自己入哂屋企2個圖案玩具,

而呢個月竟然自己睇書讀出a至z,

一直擔心她只識食玩訓的我係好大收鑊,

因為媽媽我時常都好多家務,好多時開巧虎,

同陪她玩半小時,而老公只會晚上幫忙陪玩,

所以anki都係自己玩玩具,而且因為悶時常啜手指,

呢刻開始我感恩我有能力帶她上堂,陪她一起學習,

因為我覺得,返屋企又多一個遊戲一齊玩。


而anki呢個學期係已經好記得同學仔,

有次我睇緊衫,同學仔未到打給我,我去門口叫佢地入來,

佢竟然自己跑去帶佢地入來,

我們幾個媽媽么bb又真係會好專心聽老師教,再做返出來,

次次上堂都好開心,


呢日anki著靚靚裙,同學仔真識貨,係咁攪佢,

但anki都好專心聽miss講野,



攪唔定,好好笑。


我已經開始同anki同枱食飯,一開飯已經比佢整跌哂啲菜


呢張相係anki見我托頭佢又托,我托頭係因為佢食得好慢,

仲差啲啲要收碗啦!衰豬

但笑到咁甜想點先!


Anki痾難屎已10日,雖次數不多,

但都要看多次醫生,到現在我已經唔理,

佢由硬屎變軟屎,好奇怪!


又係幫靚靚泳衣留念啦!我怕下年不可以著上,

影靚相,而家影佢,要快拍,拍好多張呀!





下面呢張原本想幫好托頭相架,都唔肯做!




沒有留言: