關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年10月14日 星期二

快樂的9月--我們的10週年加我的生日!

9月,年年最開心的一個月,我的開心,只要我愛人,親人在身邊,
 
所以我的幸福只有佢地比我~求主賜我愛的人健康就開心滿足,
 
今年,好平淡,我同Anki去街買了個強糕,
 
去婆婆家,一起食蛋糕慶祝十年,
 
十年,不經不覺已慣了有你,由第一年識你已覺你好熟悉,
 
感謝有你陪伴,而且時常激我~^^
 
 
又係時侯換季,其實一早已係next入手了,Gmarket的韓國衫,
 
今年Anki可以穿得好好看,識行識走大個女了~
 
我堂姐話我當女兒係barbie,我感恩我可以將女兒扮靚,
 
而Anki次次穿上都給我企定定影相,
 
最好笑穿回原本衫時佢都企返去同一位置等待我影相,
 
愈大愈可愛,而Anki係唔會特別偏心愛爸爸,
 
而我當然係第一位啦~無論我時常忍不住大聲話佢時都係咁愛我~^^

 
另外,next用新email買野,係比錢前有個位入code
 
NEXTAM
 
就自動減150
 

 
件螻好得呀~

 
Anki,佢現在好愛E媽同3舅父^^
 
次次都喊住唔比佢地走
 

 
又去堂舅父家玩,原本想游多次水,可惜呢日開始涼
 
轉去公園影相~堂舅父影得Anki靚~



 
Anki食方面其實都唔使擔心,但次次開飯都好有壓力
 
佢識自己食,但筆就仲係唔係好得,好多時我食左7啖我就餵佢~
 

 
明明比差佢,都係要手

 
呢日我整左好味蒸蛋,可惜Anki仲係水蒸蛋~
 
食唔到好味蒸蛋,但佢都自己筆到食哂~

 
而食乳酪係最叻,自己食唔使人幫~

 
第一次見佢呷醋,佢仲扯人件衫,其實人地都唔比我抱

 
好野,又生日啦~有得食蛋糕
 
正日原本老公唔使返工,但公司有野攪,
 
佢提早星期五放工攞蛋糕返來,
 
Anki最開心啦~仲成粒士多啤梨放入口,我當然唔比啦~
 




 
正日,堂姐陪我買衫,都係買Anki 嘅衫咋~
 
今日都有得食蛋糕!!

 
星期日原本落堂就去食buffet,
 
到開始出去因佔中,唔想博,打去取消,我就同Anki去買鞋,
 
我今次唔試dr kong,去買Stride rite,呢間先係真正有註冊健康鞋,
 
鞋方面我比教注重內在,呢間的鞋講真好平實,
 
其實最靚係街買果D~不過我唔敢買,
 
今次,Anki自己試鞋仔個樣好可愛,又忍不住影佢相~
 
 
之後就去旺甬去左新世紀,經過花鋪,老公話落車,
 
買左紮花話補返,佢仲話等攞花個老細問佢買比邊個,
 
個老細話祝我生日快樂,之後Anki就係咁花花,花花咁叫~
 
之後雖無得食buffet但都食左餐好好味的一餐,
 
有D食到都忘了影~而家出街都唔會點影相,
 
除了果日好有興致,





 
最後Anki攞住花花入屋,不過都唔係送比我~^^

 
多謝主,快樂的9月!!
 
 

沒有留言: