關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年4月28日 星期四

Anki 的e 媽

其實Anki 媽好幸福架!

家族又大,排行最細果幾位!

有好多呀哥家姐細佬妹!

雖然係堂!都好似親兄姊妹!

呢個e 媽都係堂!但由細到大都咁親

佢好錫Anki, 有機會佢都抽時間同Anki 玩!

呢日佢有免費飛,一於同Anki 入迪士尼一齊玩!


呢日好好天,Anki 見同e 媽一齊更加開心!

因為媽咪成日話佢,e 媽係度佢就自由多囉!



仲有雪糕食,媽咪我好少係入面買雪糕!

又驚佢咳我又食唔多,平時得我同佢真係唔係買!


呢日佢開心啦!第一次係園食雪糕!

之前係園買橙汁,次次見到車就叫我買橙汁!

希望下次唔好又蝦我買!




之後e 媽又幫忙排隊影相,

因為排排下佢要去wee wee! 


仲比我地呃去迷離大宅

不過今次後Anki 都唔怕,佢終於明白係魔法!


有e 媽嘅小朋友都像個寶!

可惜你之後嘅小朋友可能無你咁幸福了!

因為無咁多兄弟姐妹!

希望你將來有好多朋友死黨!媽咪祝福你!

沒有留言: