關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年4月13日 星期三

Anki 的二月下

呢個二月都係去下迪士尼,

今次入去竟然有收鑊,

就係同Anki 買左張小童年票,

過左三月佢就三歲,到時都要買,

我同老公都唔會續,

玩埋呢半年算了!原來小童証係有張相係背面!

我同朋友都一人一張!而家Anki 入去會好興奮自己比職員玩!

我已經無左單拖同佢入迪士尼嘅動力,

因為好懶!有老公一齊開心好多!



呢個新場境個人覺普通花園仔咁!


Anki 返嘅monkey tree ,

勞作都好攪笑!


我又幫我部v 仔買新模,

而家出左粉紅色,真係好靚,不過雖然好愛,

都唔會唔要白色嘅!


Anki 食飯真係好令我頭痛,

雖然二月餓過佢但呢兩三個月後算會自己食,

同知道唔會有人餵,但都未如理想時好時壞,

有時我會好嬲,更加火遮眼會講左好多難聽嘅說話,

而家我已經反省,我決定算了!

唔食就唔食,或者當大家見到Anki 真人會話佢好瘦,

但係有健康身體就要感恩!


月尾難得一見的好天!

老公話帶我地去青衣公園!

雖然無車搭去左青衣北公園,

但係又幾多野玩同影d 相都幾靚呀!
















呢日鄧生開始又病,

係咁咳仲發燒,我勁擔心!

佢都陪我地出街,感恩係,

佢睇左幾次醫生最後我煲左個青欖湯

唔知關唔關事,佢唔再食藥之後算好返左!

雖然好得好慢,但都好呀!


小病是福!

沒有留言: