關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年4月19日 星期二

分享CATALO dha 活眼補腦配方




多謝CATALO 邀請Anki 試食DHA 活眼補腦配方!

打開睇下圓形一粒粒,好似糖果咁!

Anki 係一個唔鐘意飲果汁嘅小朋友,

而且一般魚油丸都會有陣魚腥味!我估Anki 接受唔到會唔食!

我望住膽粗粗比Anki, 佢竟然要我比哂三粒佢,

我緊係唔制啦,食用方法一日一粒,

我餐後比一粒佢,佢好快放入口,我自己都試左一粒,

Anki 食完仲想要,好開心佢肯食,咁可以補充多一份營養配方,

上網可以揾到DHA 對兒童有嘅好處!

特選 優質深海魚,提升兒童集中力,記憶力,學習能力!

我喜歡橙味令兒童自行進食!





試食了一星期,Anki 都好喜歡!

呢位食家好滿意!再次多謝CATALO 嘅邀請!



沒有留言: