關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年2月23日 星期二

Anki的上學期表現!

不經不覺!Anki跳舞學校上學期派成績表了!
 
有20分鍾觀課!我唔知點解有得睇佢成績個心就自然會好興奮同期待!
 
入到去見Anki個樣都好緊張!
 
見佢好多動作都做得好!雖我知道Anki只係一個好普通學生!
 
唔算好乖但都好小摟計!所以佢有好好學生獎,有勤力獎!
 
仲有唔記得咩獎!!!
 



 
而好朋友有飛躍進步獎!好叻呀!

 
第二日,天氣超冷!真係凍到人都結冰!
 
但我都同左呀女周圍去!其實係要買定餸再去E媽家打邊爐!
 
呢日我地用左3.6牛奶打牛奶鍋,大家可以一試!
 
材料只要一大盒牛奶!但要有時加水,有時可能會燶底!
 
但真係好好味!


 
一舊腫好可愛!果日我勁擔心自己冷到佢!

 
有個星期,差唔多日日都整包!勁勤力!連老公都讚我D包好好味!
 
正所謂鄧生都讚我就成功!
 
佢係唔讚人架!感恩點勁底!所以估唔到有日佢返左工同我講!
 
我好鐘意食有芝麻嘅包!我好幸福,有人欣賞!
 
而今次我開始識搓簿膜!
 
有簿膜嘅包係好有彈性!
 
用麵包機幫手慳好多力!雖然有D樹都做到!
 
但自己搓都唔會好煩!



沒有留言: