關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年2月3日 星期三

Anki CPDA的學習日子完結!

Anki一直都有上CPDA課程!
 
由15個月開始上到剛剛1月頭就完!
 
係呢度由一舊飯變成大姐姐!
 
而我都認識了幾個媽媽!
 
我地都會坐係度等放學!一齊傾計嘅日子真係幾開心架!
 
我都有想過讀到開學!但我又想Anki學習外語!
 
資源有限,而且CPDA教上學教自理巧虎都做到!
 
Anki分離又完了!所以最後放棄CPDA!
 
最後一日媽咪我知會影相!著靚D先!
 
又紮返個Elsa頭!
 
 
最後一日撞返BB班嘅導師!佢都好開心Anki大個左!
 
又高左!

 
而媽媽我都感謝導師們,送上小小心意!
 
可惜最後送上感謝卡時!Anki大小姐唔同導師影相!
 
攪到媽咪我幾無奈!
 


 
好懷念坐係出面聽到你好開心玩嘅笑聲!
 
又會搶答問題!雖然媽媽睇唔到!
 
但知你真係好開心!
 


 
第二日就返正式返外語班!
 
一早起身就有雙眼皮!其實我同鄧生都雙眼皮,但Anki就係內雙!
 
私心覺得雙眼皮係優勝D!

 
正式上英文!原來你都一樣上得咁開心!
 
玩得仲癲過CPDA!岩岩2月頭收到老師評語都好正面!
 
而睇返習作簿你真係有聽書!
 
有一日你指住個碗話bowl!
 
再講入面有rice!原來都係老師教過!
 
雖然有時問你老師教咩你都話唔知!
 
但我知你至少唔怕同人溝通!明白老師講咩!
 
Anki你已經好叻叻啦!
 

https://www.facebook.com/KaiQiaobb


沒有留言: