關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年3月4日 星期五

Anki的閨蜜!

呢排個blog又壞了!
 
我好鐘意睇blog友仔的留言,見到都會回覆!
 
但係!呢排有留言淨可以係通知度先睇到!
 
電話又睇唔到!想回覆下都唔得!大家有無呢D問題!
 
= =!令我好懷念Y blog,無咁複雜!
 
呻完!
 
ANKI都幾多朋友仔!好感恩天父讓我遇見好多好媽媽!
 
而比較好傾得埋的有恩恩媽媽啦!
 
HEYYO媽媽!仲有一起上跳舞班而認識的彥淳媽媽!
 
而第一位一定係恩恩!佢地係家姐細妹黎!
 
好恩愛架!希望大個都好思愛啦!無論幾耐無見一見面都咁恩愛先至難頂!
 
呢日好耐無見一見就咁開心!
 


 
一起食壽C!不過唔係火車壽C!

 
而HEYYO 係3月媽媽會好朋友!
 
一起上學一起玩!不過就次次出黎見面!HEYYO都要嬲左Anki一陣咁!
 
但好快又好開心一齊玩!


 
不過呢日HEYYO竟然跌左隻鞋入路鬼!
 
Anki陪HEYYO時間就係咁整古佢!不過因HEYYO比人話緊無心情!
 
到等到執返後!佢又好開心整古返Anki!
 
成日都笑死人!

 





 
而呢段日子,Anki開始數算自己的好朋友叫咩名!
 
我希望你上學後都係親善大使!
 
當然都要係要識保護自己的親善大使啦!

沒有留言: