關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年2月21日 星期日

Anki 影相日!

係一月,上次Anki參加跳舞更送一張造型照!
 
而我更係呢日都團購一間影家庭相!
 
呢間影樓真係不得不讚!Anki係唔會摟計!
 
不停笑!一個鐘裡面笑得好開心!
 
抵返哂!最後我更買多5張相!


 
之後去食火車壽C!
 
Anki第一次食都愛上了!而且元氣都係咁好食!
 
第一次食火車送來的壽C!真係好新奇!

 
然後就去總校影相!呢日我第一次幫Anki畫上眼線!
 
成個女仔!佢依然好鐘意比我化妝!
 
佢畫上妝後!真係好多女仔望住佢!
 
不過無左好多童真!下次都唔會咁快再化!



 
佢影呢輯相雖然都幾好笑容!
 
但最後覺得太貴只選一張算!
 
一張係免費架麻!留返D錢算!
 










沒有留言: