關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年1月28日 星期四

元旦日假期

1月1日我幫Anki參加左barbie X sdm十周年
 
呢日Anki一去到!竟然唔係怕醜小鴨子!
 
自己走上台擺哂pose比爸爸影相!
 
 

 
當然唔小得大會吉祥物!

 
呢日,有姐姐陪Anki,呢個靚女姐姐係媽咪舊同事個女!
 
好標緻架!



 
Anki著住barbie裙上台表演!
 
不得不讚Anki只係上了4堂就將隻barbie無錯地跳返出黎!
 
又大膽!
 
我真係比十個叻叻你呀!不過大會無cut左下半段令到各位小朋友都唔識跳!




 
第二日,Quin姐姐攞左a5和牛
 
真係好好口福!但係就食到好飽!
 

 
之後試下食朱古力火鍋
 
不過一田生果盤真係唔好再試!
 
蜜瓜口感係粉嘅!好難食!

 
Anki好錫自己!整到小小就大喊!又會睇返整到邊度!
 
睇睇下又好似好可憐咁大喊!

 
1月3日係商場表演,三個舅父都黎哂!佢地真係好錫佢!
 
仲有,大舅父影到Anki幾咁靚!
 
大會影嘅相要錢買!我已經覺唔需要買了!^^

 
不過下面張相我就忍唔住買左落黎!

 
講返幫Anki報讀嘅舞蹈學校!
 
我幫佢選擇SDM
 
有人 話好商業化!有人話咩都係錢!
 
而最後都因試堂後Anki都鐘意!又想佢多表演練大個膽!
 
事實証明我無揀錯啦!Anki就因上了跳舞兩個多月
 
岩岩就撞岩要面試,唔知係咪返左跳舞連分離症都無了!
 
我覺得係因跳舞頭一個月,
 
有兩個同學仔好主動叫佢同學仔!撩佢玩!
 
變左有時唔同日子補堂見更多唔同同學仔!
 
佢都會主動去認識新朋友!而SDM都真係好多活動可以參加!
 
老師又真係會睇同學進度要求家長考慮報考試!
 
所有表演都可以選擇性參加,剛過去聖誕果次表演都係免費!
 
而我都時常留意FB個專區,有岩Anki我都會報名!
 
有表演經驗,就多一次練大膽!而老師暫時話Anki係唔怕醜小朋友!
 
不過就比較硬頸!
 
總之Anki係返得開心,暫時都唔會考慮轉學校!
 






 
表演完去埋生日會,Anki都無哂電!呢段日子真係好忙!
 


 
 

https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: