關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年10月2日 星期五

大阪之旅酒店:大阪蒙特利格拉斯米爾酒店 (Hotel Monterey Grasmere Osaka)

 
上次去大阪旅行已經係上年5月,
 
好想介紹一下呢間大阪酒店!
 
而呢間酒店位置正正係機場巴士側邊!
 
正正岩哂我呢個一家大細嘅家庭!
 
果日一落機場巴士就有指示帶我地搵!
 
一直一直行,如果唔行地面我哋可以搭兩部lift就返到房啦!
 
所以落雨都唔使怕!我地行地面就到JR 難波出口出行一條馬路仔!
 
行行行就到門口!
 
 
 
 
而呢度上房要用房卡外,入走廊都要房卡才進入!
 
 
 
 
我覺得都相當有氣派!
 
而酒店好貼心!小朋友係有一對拖鞋!面巾同牙刷!
 
熊仔來的,好可愛架!
 
雖當時的小蕎B係唔識行!
 
但我都帶返屋企現在都有穿!
 
 
而床方面係夠哂我一家三口!
 
之前住過福崗就知呢張床夠哂有餘!
 
 
 
而我地房望出去雖然唔係最靚嘅境,
 
但都已經最舒服!令人心曠神怡!
 
 
 
我最愛呢度早餐!真係有比我日日都期待早餐來臨!
 
對個大阪市個靚境,我日日都食得幾多!
 
有香噴噴麵包!多款日式早餐!英式早餐!都係咁可口!
 
生果都有6款!
 
下面呢張就係餐廳靚境!

 
 
早餐外就有個教堂!
 
我們第一日有幸教堂外門打開!
 
但入面只能網上搵返入面係點!
 
我估一般給新人行禮!
 
 
而第一日後都無再開了!我好好彩有影相!


 
最開心仲有就係B1就有一間開到12時的超市!
 
唔細間架!好多野賣!比果次去福崗想搵間超市都無!
 
我日日返酒店前就入來逛逛!
 
 

 
認住下面呢度係我日日難波行返來唔使上扶手電梯!
 
再轉返有lift上酒店門口再有lift上大堂!
 
 
如果行落地下街一直行就會經高島屋!
 
再行行行!就到難波!地面行都好快!
 
但我就喜歡行地下街!
 
打到呢度真係好掛住齋橋,難波美食!
 
好開心!呢個月就可以去回味下啦!
 
不過今次住嘅大阪酒店就變了第二間!
 
今次直頭住在心齋橋,等回來再講講!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 



 
 
 
     

沒有留言: