關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年10月1日 星期四

9月單拖帶Anki遊迪仕尼

9月,個個開學了!而Anki無學返!
 
我就襯張迪仕尼未到期,又知個個返學又小人!
 
入迪仕尼玩!而我都未試過無約人入!
 
其實都幾大挑戰!而有之前同其他媽媽陪同的經驗!我都幾順利呀!
 
呢日一早上芭蕾舞!之後就去食個午餐!
 
我知Anki都好眼訓!佢慣夜訓BB,而家我都開始要佢早訓!
 
但好無奈早極都11點先上床!
 
 
食完好順行就比佢係撘車時間訓陣!車程一個鍾!

 
而一到步出左閘個刻個有隻豬仔即彈起身!
 
真係好攪笑!一起身就大叫迪仕尼呀!!
 
都成4個月無去了!都記得!入到園即問HEYYO呢?
 
HEYYO係之前入園一齊玩的其中一個BB!
 
都幾FD架!估唔到佢會有咁深印像!呢刻覺得佢好似好寂寞咁!
 
不過好快就比巡遊改變左我想法!
 
好小人!大多數都香港媽媽,好似我咁單拖入!
 
而Anki一收到貼紙好開心!

 
我地今次入樹林果邊玩先!

 
第一次玩呢隻狗!

 
雖然好哂好熱,實出哂斑!但見小寶貝咁開心都唔怕!

 
今次呢,Anki入園已經好有主見!佢係玩完一樣就即話玩邊樣!
 
見小飛象即話玩象!玩完象又話玩搖搖馬!唔玩會豬咀!



 
玩完船船就發生一樣好樣衰嘅事!
 
諗起都樣衰!咁呢!一直媽媽會都教我帶鎖入去!
 
因有好多人唔見車!而我個做迪仕尼的朋友都同我講日日都有唔見車!
 
其實點解唔見車!唔係比人偷!係有人無帶車自己細路累就會求其順手借車!
 
其實車唔貴!但突然無左會好大鑊囉!有的可能搵一大輪有的可能搵唔返!
 
而我就好大頭蝦,鎖完就唔見鎖匙!唉!
 
都唔知點解!最後返小世界搵人幫手!問睇下有無跌左係船!
 
呢件事上我覺得大部份迪仕尼員工都真係好好人!
 
入親去佢地都會好好做好份內事!又好笑容!
 
今次仲陪我等人剪鎖!又叫我唔好企咁耐!叫我搵地方坐!
 
又送好多貽紙比Anki!
 
當時都4點幾!我等了9個字!佢再叫我坐下!我當時個心係度諗係咪剪到架!
 
咁我就話帶佢換片!係去換片途中!Anki見木馬想玩!
 
我就諗都無人排!入去玩完都未得啦!
 
一玩完就收電話!最後佢地剪完啦!又係勁送貼紙比Anki!
 
總之我真係好感激我比佢地制造的麻煩都唔克面!
 
之後都5點,要差唔多走了!最後玩埋杯杯同埋排埋美妮!
 
Anki勁開心,佢真係好鐘意美妮!之後返去同鄧生食飯!
 
佢就係咁同老公講我去了迪仕尼!


 
過了兩日我又去!呢次我好夜先去!因想等老公放工入黎玩!
 
因上次走Anki係咁問唔睇煙花啦!咁我就話下次等埋爸爸入黎睇煙花啦!

 
呢日比之前仲小人!我可以狂影Anki,
 
有媽媽話我好似包左場任影!

 
下面兩張係佢自己擺POSE架!



 
影影下又發作唔影啦!其實佢都有好多唔合作的時候架!

 
之後又玩下呢樣玩下果樣!


 
今次鄧生醒!買密碼鎖,不過上次又整唔見左^^

 
之後諗住排隊影哂D公仔!點知Anki只愛美妮!
 
其他就唔肯影,又喊喎!

 
當Anki同美妮影相係笑!
 
之後肯排影米奇都算好比面!但影米奇就豬咀!


 
老公入黎啦!Anki肯玩維尼啦!
 
我泊車去維尼佢係唔肯行埋黎!一見我推車走就拍手笑哂口!
 

 
之後醫肚!點知好多間平平地餐廳都唔開!
 
見無得揀入呢間!貴DD!但咁岩又有巡遊!
 
岩哂啦!Anki睇到好開心!而味道又幾好味喎!
 
其實我覺得迪仕尼D野都幾好味呀!^^

 
影下相等睇巡遊!



 
最後睇煙花睇到一半就走!因都唔想太迫車!

 
又一星期我又帶佢入去!今次真係玩得好hea!
 
慢慢玩!慢慢遊!






 
今次玩左無玩過的3D米奇強想曲!
 
Anki未入前好摟計!入到去好彩咁岩坐我側面有個BB!
 
佢爸爸叫BB叫Anki唔好喊!最後都睇好哂!
 
而Anki睇呢套戲好好笑!可能太3D!佢睇到有野彈出黎就震一震!
 
我都驚佢嚇親!

 
而呢個時侯已經有南瓜裝飾了!

 
最後遲左搭火車!所以都走人了!
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: