關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年10月19日 星期一

38BB 2歲半生日會

隨住大家小朋友開始找學校!
 
見面時間就愈來愈小!
 
但我地都差唔多日日傾心事!
 
雖然真係好好朋友真係得返十隻手指數得完!
 
但傾得埋我都會好珍惜!所以次次聚會我都會出席!
 
今次大家又見面!次次我都好期待大家會變成點呢!
 
今次大家一見面都個個已經係小小朋友了!
 
一齊玩一齊笑!好多性格都浮面!
 
而今次選址係菳灣有線大廈!
 
呢個場都幾唔錯!影相好似有哂位咁!
 
而且連爸爸都照顧到!有遊戲機打!而今次鄧生打機都無同我影相!
 
我又做左大會攝影師!^^
 
不過我真係可以過下手癮!
 
媽媽們都可以傾到計!因大家小朋友都可以自己玩!
 
 
呢張我最鐘意,影到DON DON好鬼馬!

 
同媽咪一樣咁靚女!

 
兩位小朋友都咁可愛!唔使遮啦!


 
好彩Annie同我同Anki影左D相!呢日我地穿上一媽媽女女裝呢!

 
下面呢張我地班媽媽青春!
^^

 
而鏡頭下呢班小朋友好似被困喊到豬咁!
 
因同佢地班蛇仔蛇女影完相媽媽們想自己影!
 
佢地入返去就喊!
 
不過呢個時候大家留意下Anki係自己入返去自己玩滑梯!
 
所以Anki都真係有進步!


 
最後大家跳返陣舞就散了

 
感恩遇上大家!
 
 

https://www.facebook.com/KaiQiaobb
 

沒有留言: