關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月15日 星期三

迪士尼《魔雪奇緣》「3D魔幻館」

 
多謝迪士尼《魔雪奇緣》「3D魔幻館」邀請,給我一天愉快時光!
 
Anki愈來愈喜歡公主!但,天氣太熱啦!我有想同Anki晨早去排搵公主!
 
但媽媽我有心又無力!今次黎呢度就正!有冷氣有得影!
 
 
 
巧遇小玉blog友!不過Anki而家唔識未見過的都唔會想一齊影相!
 
好幾次都行開了!

 
呢個我返屋企睇返原來自己影錯左!
 
又無睇佢教學XDD
 

 
Anki 終於落地!佢係咁搵公主公主!

 
呢張我最鐘意,好攪笑!


 搵公主,當然係將女兒打扮成一個公主咁啦!
 
Anki永遠係我公主!不過媽媽係唔會對呢位公主千依百順!
 


兩位美女想去邊?

 
終於有多返我同Anki合照!!

 
我係咁叫Anki望下見唔見自己!佢係咁叫小白!

 
 

 
Anki交哂戲!



其實媽咪我無睇過冰雪套戲!呢隻牛係何方神聖!
 
Anki坐上去好好威風!
 

 
仲有好多境都放唔哂!最後都影左成個鍾先走!!

 
地址:九龍灣宏照道38號Megabox 9樓L9-23

展期:2015年7月3日至9月30日
 
成人$168、小童 (身高一米或以下)$138、小童 (0至3歲)免費入場


展覽時段:10am-10pm (每日共分24個時段,每隔30分鐘為一段)


購票方法:即場售票或到www.3dhk.com.hk預訂
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb


沒有留言: