關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月7日 星期二

Anki 六月生活! 27 month

六月係睇醫生月,自問小朋友病真係正常嘅,
 
所以如果佢病我都會同主講,小病有得睇醫生好就好了!
 
我明我明!但見到佢咁就好鬼心痛,佢第五日仲燒又咳又鼻水!
 
無教好訓,一起身就強咳,咳到個人都變哂樣!我都喊左幾次!
 
只好抱!勁抱,連食飯都要抱!佢仲咳到連野都唔食~只飲到小小奶!
 
我怪自己唔好好照顧佢!又比雪糕佢食~
 
最後要睇自己細個睇嘅醫生!仲同佢打左枝針!
 
我有朋友媽媽話佢個醫法好老土!而家無人打針!
 
咁呢個醫生真係好好!仲食左一次藥就好返好多!係好多!
 
但攪到我唔敢睇!但其實呢個醫生已經唔收新症!係因我仲有睇佢先肯睇Anki!
 
因佢都做唔到咁多人!即係又要搵醫生!
 
好啦!今個月Anki都係正正常常,無話好叻同唔叻~
 
其實我都好懶,無特別教佢咩!不過佢愈來愈多句子!
 
成日話唔咩咩見左呀!學哂我啲句子!
 
竟然學埋我D衰野!借咩啦!阻住哂!
 
用咩唔好呀!我都O哂咀!而家講句野都要小小心心!
 
月頭再去多次迪仕尼!真係好熱呀!熱到唔想入去!
 
今次同老公去!因約了大表姐!
 
同老公去!我會打扮下,化下妝,入去可以影下相!
 
今次我下午4點先入去!好小人!都玩左成五樣野!
 
Anki同姐姐玩得好開心!平時爭寵,今日唔爭啦!
 
仲拖哂手行全晚!
 
 






 
我最鐘意玩小小世界,因坐係度睇下野!

 
爸爸交足戲兩隻小鬼累到無哂表情!

 
又同老公好朋友去食飯!又食到好飽!老公唔係好鐘意食野!
 
所以我好鐘意同佢呢個朋友食~因佢地都好食得!我可以一齊食!
 




 
同家人飯聚!食海鮮!但係呢!頭頭好多野都唔岩佢食~
 
但我地個個食食食,佢無我食個樣勁攪笑!
 
我夾野佢諗我比佢點知無個樣~哈哈哈!

 
最後比啲粉絲佢食住先~

 
三舅父去學整汽球,送比佢佢幾咁開心!

 
自拍學生相!因覺得佢係我鏡頭下係最自然嘅!
 
我想學校唔會點睇張相!唔想太浪費!

 
 

又下水禮!我想應該係今次冷到令佢病!
 
不過回想當 日好開心!三舅父去玩交個重任比女朋友!
 
我們4個女仔去玩!玩到勁開心!
 
Anki都真係好大膽!要自己行上行落!



 
父親所無咩去!返去娘家同一家人聚下!
 
Anki親親爸爸!



 
二舅父送咪露比Anki,Anki真係好幸福呀!

 
沖涼都要同佢去!

 
好朋友親親!


 
呢個星期睇了三次醫生~我都無得好訓!
 
都有D唔舒服,感恩今日Anki終於得返D痰無鼻水了!

 
呢日原本想唔去!一早book左老公仲攞哂假!
 
後補父親節!見Anki又開始退燒!
 
咁去食完就返~原本去埋迪仕尼都取消!
 
好可惜,Anki唔想食野~連同公仔影相都唔想~
 
食完就走了!
 
第二日都去睇醫生都無燒!
 
睇完真係又燒返~仲又咳又鼻水!
 
再過多兩日仲咳到好勁~真係諗起好痛心!








 
無事架啦!我只望有醫生幫到Anki就夠!感恩!
 
送上宅女Anki訓醒宅look!


 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: