關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月8日 星期三

6月13日同朋友仔去玩

三個鄧小朋友又一齊玩!由於我們好近,
 
我又好主動,又成日有搵寶品媽,約得寶品媽好自然就諗起小包~~
 
今日只係小聚!一齊玩下單車,影下相!可惜,上左NT教學都係好屎!
 
影唔到我覺得靚嘅相!不過我身邊勁人好多!
 
近排就見到我表哥嘅傑作!!我想我會成功嘅!
 
好幸福呀!其實Anki真係好多靚相!希望佢大個會欣賞我啦!
 
我好似小丸子同學小玉的父親XDDD!
 
寶品全程綠茶上身!
 
 
 
今次大家好有交流!Anki今次之後到我而家打緊佢睇到D相,
 
都識分包包同Duncan,好犀利呀!!!



 
成日要逃走的寶品




 
下面係我自認影得唔錯嘅背光相!!!


 
等待的男孩!!等緊千秋!

 
Anki好鍾意草地!

 
邊個最餵食呀!Anki囉!

 
寶品個樣XDDD


 
包包同Anki深深對望

 
又開心的一天!
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: