關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月14日 星期二

動物農莊2015 - 探索大自然遊樂園

多謝余仁生贊助今次去博覽館活動!
 
Anki同朋友仔玩得勁開心呀!玩左五個鍾呀!
 
老實Anki果日成日摟眼訓!好多張相都唔笑!!
 
入面勁多野玩!一入去有恐龍,Anki話好驚!!
 
 
係都唔肯行埋去!
 
 
 
一睇就知Anki好粗豪啦!

 
我地排左一次咋!因朋友仔驚!

 
農夫相好村姑!

 
 

 
我一直諗緊係咪真的海星!






 
我地排余仁生行左幾次!佢地都幾好!不過我地次次都遲左,終於有次早兩個字排定
 
安排好好!一組組入去玩!又有影相位!
 
又有得整驅蚊包!仲好香架~我覺得好好聞!
 
Anki穿上醫師袍好可愛!係咁盅盅盅!!!
 
仲有張7折coupon送!啦啦聲攞黎買猴早未!
 
前排Anki病食左五日慢慢好返哂!



 


 
我地有段小插曲,因佢地無哂電!
 
一早等睇巧虎前坐定定,仲坐第一行!
 
點知前一節係幼稚園表演!
 
所有有份表演家長坐哂等影相!我地就路人甲乙丙丁丁!!!
 
勁阻定!!!

 
到睇巧虎時叫醒佢發脾氣!不過影相都好合作!

 
超感恩單拖帶你去玩!!你仲開心笑回報我的辛勞!!
 
感謝主呢!
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb
 

沒有留言: