關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年6月10日 星期三

20個月遊宜蘭台灣 DAY 7

 
 
我還記得呢日早上係酒店用餐見到小寶媽!
 
好有緣!
 
今次我哋起身後去了士林站!
 
同樣去親子餐廳!不過覺得好麻麻!
 
地方都易去~但入面黑黑地!又唔多田野玩!
 
Anki都無咁投入!呢度野食都好味~
 
而我叫左個BB餐只係副食食品!Anki好唔比面!
 
絕食~
 
 
下面呢個姐姐好喜歡Anki架~我發現去旅行!
 
去其他地方,總有姐姐走來拖Anki,又讚佢好得意!
 
拖到實唔肯放手!都行到去花博大家就分手了!
 
 
 
呢個時期Anki有20個月,而家都27個月!
 
好懷念!!



呢個大姐姐,Anki好痴佢!但姐姐比較內斂!會一起玩!
 
但唔太熱情!但姐姐做咩Anki就做咩!
 
只好睇住佢唔好破壞人家雅興!
 
而親子餐廳好多都就咁放下小朋友,
 
大人就食下野望下!點解香港無呢種地方架~





 
玩兩小時Anki都摟眼訓~
 
我係周圍行下!

 
呢個站好恐佈!近機場!D飛機就咁係上空飛,
 
我細膽,次次係頭上面飛都好驚佢跌落黎!
 
返香港無耐就有撞橋新聞!


 
次後去小寶媽推介的信義親子館!
 
可惜咁岩閉館!

 
同Anki留倩影!


 
Anki比幾個美眉撩!佢個樣幾陶醉!

 
爸爸教Anki擺pose!


 
呢個pose一做美眉們就尖叫
 
Anki幾咁開心!就係咁,返來後佢時常擺pose!
 
佢真係會唔郁比我影!影克會睇返講OK喎!






 
一年前Anki第一次去旅行!就係呢度影相!
 
同境Anki以經20個月!

 
呢間頂泰豐無太多人!可以好快食到!




 
呢晚!食左唔好食的晚餐!
 
不過買返D生果同春水堂真係好正!!!
 
同老公爭飲!
 
雞蛋布丁食時老公同女都訓了!可惜一人獨享無癮!
 
與人一起品嘗美點係福氣!
 

 
補返大樹先生的小吃!真係好大盤同好味~
 




 
 
 
 
 
 
 重溫
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: