關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年6月17日 星期三

20個月遊宜蘭台灣 DAY 8

最後一天!今日司機再帶我哋去左幾個地方!
 
我原本只安排兩個地方,估唔到都去到幾個地方!
 
仲食到好好味的食物!等呢個旅程好完滿!
 
行程如下:
 
愛情故事館
大溪花園農場
杏芳乳酪球
大溪老街
巧克力共和國
 
首先食過早餐!一早8點check out!
 
忘記當天係星期六!
 
去大溪有小小塞!
 
司機帶我們去愛情館先!
 
呢度無咩睇,影相位!又麻煩司機幫我們影左好多一家三口相!
 
司機好感性,他說要替爸爸影多點,因知道好多爸爸只會用相機照而忘了自己!
 
 
 









 
 大溪花園農場
 
有人話農場好細!唔值去!我覺得安排係走果日順路去真係唔錯!
 
我覺得農夫都好用心!呢度唔細唔大,好舒服!
 
司機大哥話佢唔係,叫工作人員唔好收佢錢!
 
但佢帶我們行哂成個園影埋相!XDDD
 
呢度無野食得一間餐廳,我們就係度午餐!









 
Anki好怕動物!


 
司機再帶我去杏芳買芝士球!
 
呢個係成日睇台模介紹去買~
 
我想買幾盒都唔比!一人只可買一盒!
 
芝士球好味~都好可口!可以一試!


 
再去大溪老街
 
好多正野食~掃街!呢個時間,Anki訓了!我就可以盡情掃!
 
下面呢個花生糖一定要試!太好味!要陣熱食~~
 
好多人排!我們好彩!司機說有時要排成個鍾架~





 
巧克力共和國!因唔夠時間去整巧克力!
 
所以行個圈買野算!後悔買太小,啲朱古力好好味~
 
而且唔貴!!!







 
最後!因機場唔同哂~去錯位食野,又想買kitty玩具!
 
攪到勁趕!!!!!

 
呢個旅程好完滿!最多謝司機陳大哥!
 
令呢個旅程好多趣事!
 
最後都好依依不捨他!
 
期待下次再來!
 
而且好開心有幾個媽媽話我呢個旅程好好!有幾個都去完返黎!!
 
XDD我而家先寫完真係好慢!
 
 
 重溫
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: